- Головна
- Нерухомість
- Правила оголошення
ОГОЛОШЕННЯ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ НА ВАС
Ми зібрали для вас поради щодо оформлення оголошень. Керуйтеся цими принципами, щоб максимально ефективно здавати і продавати об’єкти нерухомості.

Складові ефективного оголошення
Заголовок
Фото
Ціна
Опис
Заголовок, який продає
Формулюйте заголовок правильно для кращої пошукової видачі
- Використовуйте слова, за якими користувачі формують пошуковий запит, наприклад «Продам 2-кімнатну квартиру за адресою...»
- Вкажіть тип нерухомості: квартира, будинок
- Тип угоди: продаж чи оренда
- Кількість кімнат: 1, 2 кімнати, тощо
- Район міста або назву ЖК
Який заголовок НЕ працює в оголошеннях?
- З незрозумілими скороченнями
- З надмірним акцентом за допомогою знаків пунктуації чи великих літер
- Надто креативні заголовки, наприклад: «Очманіти яка квартира»
Гарні фото – половина успіху
Фото працює якщо:
- Передає загальне уявлення про квартиру
- Якісне, чітке, зроблене в умовах гарного освітлення
- Відповідає об’єкту нерухомості
Фото Не працює якщо:
- Не має відношення до реального об’єкту
- Розмите, нечітке, темне
- Колажі, на яких складно роздивитися об'єкт. Фото з інтернету
Створіть фотогалерею об’єкта:
Кількість фото залежить від площі об’єкта. Наприклад, для 1-к квартир: мінімальна кількість фото в галереї 3 шт., макс. 24 фото
Для обкладинки оберіть найвигідніший ракурс інтер’єру. Додайте фото: коридору, санвузла, виду з вікна
Додайте план об’єкту. Згідно результатів опитування, 60% користувачів цікавить план об’єкту
Додатково додайте фото під’їзду та екстер’єру будинку. Чи інших приміщень, якщо такі є
Яку поставити ціну
Врахуйте, що:
- Ринкова ціна – запорука більш швидкого продажу об‘єкта нерухомості
- Завижчена ціна – відштовхне клієнтів
- Занижчена ціна – викличе підозру щодо правдивості оголошення та добросовісності продавця
Не варто:
- Вказувати ціну за перший внесок
- Вказувати невідповідну валюту
- Вказувати ціну лише за квадратний метр

Зацікавте пошукача детальним описом

Опис має бути чіткий та структурований:
- Опишіть локацію, інфраструктуру: школи, дит.садки, ТРЦ, супермаркети, метро, дорожні розв’язки, тощо
- Детально опишіть, в якому вигляді здається або продається об’єкт
- Пишіть без орфографічних та пунктуаційних помилок
- Структуруйте опис за допомогою абзаців
- Зацікавте користувача цікавим описом, щоб спонукати подзвонити вам
- Не перестарайтеся, опис не повинен бути задовгим