- Головна
- Категорії
- Робота
ВАШІ МАЙБУТНІ ПРАЦІВНИКИ – ВЖЕ НА OLX!
OLX Робота – це ресурс з найбільшою кількістю кандидатів робітничих спеціальностей. Кожного місяця 1,7 млн пошукачів відвідують OLX у пошуках роботи та надсилають близько 700 тис відгуків на вакансії, що робить ресурс ефективним для пошуку та підбору лінійного персоналу.
Чому варто розміщувати оголошення
OLX Робота в цифрах
1,7 млн
357 тис.
134 тис.
64 тис.
Портрет пошукача
Види пакетів
Відео-інструкції
Як опублікувати вакансію
Панель роботодавця
Профіль кандидата
Як збільшити відгуки
Створіть ефективне оголошення
✅ Щоб розмістити вакансії, вкажіть в оголошенні назву компанії, контакти, фізичну адресу, дайте посилання на сайт.
✅ Чітко опишіть, яку роботу пропонуєте: посада, обов’язки, графік, розташування, зарплата.
❌ У оголошенні не можна описувати кілька вакансій та додавати посилання на сторонні месенджери.
Налаштуйте брендовану бізнес-сторінку
Після купівлі пакету розміщень у вас з’являється можливість заповнити бізнес-сторінку.
Розкажіть кандидатам про компанію, поясніть, чому варто працювати саме у вас.
Розвивайте бренд роботодавця на нашій платформі, щоб швидше знаходити співробітників.
Розміщуйте та рекламуйте оголошення в піковий час
У кожній категорії на OLX є пікові дні та години, коли користувачі найактивніші. Дізнатися цю інформацію можна у персонального менеджера.
Саме тоді варто розміщувати, а також рекламувати свої об’єкти.
Найефективніше просувати їх за допомогою рекламних наборів: з ними ви заощаджуєте час і гроші.
Популярні питання
- Що робити, якщо пакет не потрібен, тому що розміщую на OLX небагато вакансій?
Ви можете купити потрібну кількість додаткових розміщень. Строк дії – 30 днів.
Створіть вакансію згідно з правилами ресурсу, і натисніть кнопку “опублікувати”. На сторінці вибору типу публікації обирайте додаткове розміщення. Можна вибрати стандартне або преміум розміщення. Останнє дає такі переваги:
📌 можливість розмістити банер і логотип на сторінці вашого оголошення;
📌 логотип буде також відображатися і в списку оголошень;
📌 можливість розмістити форму відгуку на вакансію;
📌 три автоматичні підняття оголошення у списку товарів у вашій рубриці.
- Чим відрізняються пакети «Старт», «Преміум», «Мега» в категорії “Робота”
Будь-який з них дає можливість створити бізнес-сторінку. Ключова різниця – додаткові переваги, які отримаєте після купівлі. Також відрізняється строк дії пакетів. Для пакетів “Старт” та “Преміум” – 30 днів, “Мега” – 365 днів.
Із пакетом «Старт» ви зможете додати логотип компанії на свою бізнес-сторінку та отримаєте доступ до статистики оголошень за 60 днів.
З пакетом «Преміум» ви отримаєте бізнес-сторінку оновленого формату, зможете завантажити банер, а в мобільному додатку покупці бачитимуть лише ваші оголошення, а не пропозиції конкурентів. У пакет входять три автопідняття кожного оголошення на 7-й, 14-й та 21-й дні протягом місяця. Також ви отримуєте доступ до статистики оголошень за 90 днів та послугу «Лого в списку оголошень» – клікабельний логотип на вакансії в оголошеннях, який відображається на сторінці списку вакансій в рубриці.
У пакету «Мега» – ті самі переваги, що й у «Преміума». Його головна відмінність – строк дії пакету 365 днів.
- У мене з’явилася вкладка «Панель роботодавця». Що це?
«Панель роботодавця» – інструмент для компаній, який допомагає організувати зручний та ефективний підбір кандидатів на нашій платформі. Вкладка з’являється після першої публікації вакансії у категорії «Робота» на OLX.
У «Панелі роботодавця» відображаються всі ваші оголошення з пропозицією роботи. Для кожного з них ви можете побачити кількість відгуків, кандидатів, яких вібідрали для проходження співбесіди, а також тих, хто вам не підійшов.
Детальніше про «Панель роботодавця» – тут.
- Як правильно розмістити оголошення у категорії «Робота»?
Найголовніше – детально описати, що ви пропонуєте кандидатам. В оголошенні з вакансією мають бути:
📌 Назва компанії-роботодавця та контакти.
📌 Опис вакансії з ключовою інформацією про обов’язки та умови роботи.
📌 Якщо пропонуєте роботу за кордоном – повинні бути точні дані щодо закордонної компанії та вказівка, що це пропозиція безпосередньо від роботодавця. Якщо ж ви представляєте кадрове/рекрутингове агентство – напишіть, що послуга працевлаштування для кандидатів безкоштовна.
📌 Також у тексті вакансії не повинно бути дискримінаційних формулювань.
Детально про всі правила публікації – за посиланням.
- Як вибрати рекламні послуги на OLX?
Ви можете вибрати як окремі рекламні послуги, так і готові промонабори.
«Легкий старт» – ідеальний варіант, щоб спробувати, як працюють платні послуги OLX та оцінити їхню ефективність. У наборі одна послуга – ТОП-оголошення на 3 дні. Ваша пропозиція розміщуватиметься у спеціальному виділеному блоці над усіма іншими.
«Швидкий продаж» – найпопулярніший рекламний набір серед користувачів. Оптимальний варіант за ціною та ефективністю. У набір входять такі послуги: ТОП-оголошення на 7 днів і три автоматичні підняття товару у загальному списку – за 2, 4 та 6 днів після купівлі.
«Турбо продаж» – набір дає можливість охопити максимальну кількість користувачів в Україні. У нього входять три послуги: ТОП-оголошення на 30 днів, 9 автоматичних підняттів товару в загальному списку за 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24 і 27 днів після купівлі, VIP-оголошення (розміщення на головній сторінці OLX) на 7 днів.
Детально про рекламу на нашій платформі – тут.