Школа OLX для бізнесу

Школа OLX для бізнесу – це гарна можливість навчитись всьому необхідному, щоб розпочати свій бізнес онлайн і зробити його успішним! Ми підготували та зібрали для вас цінні матеріали, поради, приклади і готові рішення в один курс.

Фото №01865345231 Курс для майбутніх та існуючих підприємців
Фото №0513779779 Тривалість уроків: 30-80 хвилин корисної інформації
Фото №02780767318 Кількість уроків: 16 цікавих онлайн-занять в курсі

Навчайтесь та розвивайтесь з OLX

Відеоуроки – це чудовий спосіб отримати знання в зручний для вас час і місце.
Приєднуйтесь до нашої школи та починайте свій навчальний шлях разом з нами!
SMART START: Старт бізнесу в онлайні
01. Швидкий старт продажів через OLX
Згорнути

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Платформа онлайн оголошень OLX. Переваги просування товарів.
  2. П’ять напрямків бізнесу на OLX.
  3. Активація облікового запису OLX.
  4. Кейси та корисні фішки по роботі з OLX.
02. Як легко і швидко написати оголошення?
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Зовнішній вигляд оголошень, поля та їх призначення.
  2. Секрети оформлення оголошень, щоб отримувати більше продажів.
  3. Публікації і керування оголошеннями. Правила розміщення і причини блокування оголошень. Товари та послуги заборонені до публікації.
  4. Можливості OLX Pro. OLX Pro для експорту та імпорту великої кількості оголошень. 
  5. Живі кейси з написання оголошень. Які з них працюють, а які потрібно редагувати.
03. Точки зростання магазину на OLХ
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Що таке OLX магазин і як його налаштувати?
  2. Показники та метрики для ведення бізнесу в інтернеті.
  3. Аналіз даних та прогнозування. Для чого взагалі аналізувати дані та як робити правильні прогнози щодо подальшої діяльності.
  4. П’ять секретів успішного продавця.
    Кейс. Інтерв’ю з бізнес-клієнтом платформи OLX.
04. Як безпечно продавати на OLX?
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Як продавати та купувати в інтернеті безпечно.
  2. Зберігання особистих даних.
  3. Правова інформація та приватність.
  4. П’ять ключових правил безпеки.
05. Інструменти для ефективної роботи з OLX
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Ефективне формування бюджету.
  2. Види рекламних послуг. Як працюють рекламні послуги, як саме вони впливають на оголошення.
  3. Як працює послуга OLX доставка. Переваги для продавця та покупця.
06. Як почати просувати себе в інтернеті
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо в першій частині уроку:

  1. Хто ми? – Місія, спрямованість, цінності.
  2. Що пропонуємо? – Продукт/послуга.
  3. Де? – Конкурентний аналіз.
  4. Навіщо? – KPI, веб-аналітика

Основні теми, які розглянемо в другій частині уроку:

  1. Хто? Малюємо портрет цільової аудиторії.
  2. Як? – Джерела трафіку.
  3. Як покращити? – Оптимізація.
07. Як вибрати пакет і просувати свої оголошення в ТОП
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Ліміти на OLX та логіка їх розміщення.
  2. Пакети розміщення – Старт, Преміум і Мега. У чому різниця між ними.
  3. Переваги OLX-магазину та можливості бізнес-сторінки для просування ваших оголошень.
LEVEL UP: Способи просування товарів і послуг через інші канали
01. Розвиваємо канали продажів: способи залучення клієнтів
Згорнути

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Які можливості для просування у вас є з нашою бізнес сторінкою.
  2. Які інструменти надає Google для допомоги малому та середньому бізнесу.
  3. Соцмережі як один з обов’язкових каналів для комунікації.
  4. Як залучити інші канали продажу, окрім трафіку, який вже і так приходить до вас на OLX.
  5. Які інструменти ви можете використовувати і отримувати своїх перших клієнтів.
  6. Як конвертувати, або іншими словами, перетворити відвідувачів вашого сайту чи бізнес-сторінки у вашого клієнта.
02. Реклама для просування в інтернеті
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Основи онлайн-реклами. Аукціон.
  2. Цілі і завдання, які можна вирішувати за допомогою онлайн-реклами.
  3. Що таке контекстна (пошукова) реклама? Переваги і недоліки.
  4. Додаткові моменти по аукціону в Google Ads.
  5. Планування бюджету на пошукову рекламу.
  6. Що таке Google Analytics? Що вона дає бізнесу?
03. Активація в соціальних мережах онлайн магазину OLX
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Що таке SMM? Як SMM допоможе вашому бізнесу.
  2. Які соціальні мережі ви можете використовувати для просування бізнесу (insta, FB, Tik Tok, YouTube, месенджери).
  3. Створення SMM стратегії для просування бізнесу.
  4. Цільова аудиторія. Як зрозуміти хто моя аудиторія і хто буде купувати? 
  5. Алгоритми роботи в соціальних мережах. Чому ми бачимо той чи інший контент?
  6. Контент для соціальних мереж. Типи контенту який продає.
  7. Контент-план і його створення.
  8. Метрики відстеження ефективності та результативності просування.
04. Джерело продажів: як додати точку в Google Мій бізнес
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Що важливо знати бізнесу про Google Мій бізнес.
  2. Як розмістити онлайн-магазин на карті Google.
  3. Методи просування в Google Мій бізнес.
  4. Як збирати та аналізувати статистику в акаунті Google My Business.
  5. Додаткові можливості у Google My Business.
  6. Як працювати з відгуками. Погані відгуки і що з ними робити? Відгуки від конкурентів. Накрутка відгуків на карті.
05. Що потрібно знати про Google Analytics 4.0
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Що таке web-аналітика та її цінність для бізнесу.
  2. Головні відмінності роботи Google Universal Analytics та Google Analytics 4.0
  3. Огляд базових налаштувань та метрик в системі Google Analytics 4.0.
  4. Приклади аналізу бізнес-задач.
  5. Особливості побудови кастомних звітів у інтерфейсі Google Analytics 4.0.
PRO LEVEL: Робота з клієнтом і організація команди
01. Як працювати з клієнтом
Згорнути

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Створення позитивного клієнтського досвіду.
  2. Складові оголошення.
  3. Як створити УТП (унікальну торгову пропозицію) та воронку продажів.
  4. Як збільшити базу постійних клієнтів. Чому це важливо та як це зробити.
  5. Як стати продавцем, залишаючись при цьому людиною.
02. Як підібрати правильних співробітників та провести співбесіду
Дивитись урок

Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:

  1. Як визначити, які співробітники нам потрібні.
  2. Які питання задавати кандидату, щоб дізнатися про нього все необхідне.
  3. Як вибудувати спілкування з кандидатом, щоб він захотів з нами працювати.
  4. Як “продати” роботу в нашій компанії гідному кандидатові.

Відгуки наших учнів

1 0
Вашу заявку відправлено
Помилка