- Головна
- Школа OLX для бізнесу
Школа OLX для бізнесу
Школа OLX для бізнесу – це гарна можливість навчитись всьому необхідному, щоб розпочати свій бізнес онлайн і зробити його успішним! Ми підготували та зібрали для вас цінні матеріали, поради, приклади і готові рішення в один курс.
Навчайтесь та розвивайтесь з OLX
Приєднуйтесь до нашої школи та починайте свій навчальний шлях разом з нами!
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Зовнішній вигляд оголошень, поля та їх призначення.
- Секрети оформлення оголошень, щоб отримувати більше продажів.
- Публікації і керування оголошеннями. Правила розміщення і причини блокування оголошень. Товари та послуги заборонені до публікації.
- Можливості OLX Pro. OLX Pro для експорту та імпорту великої кількості оголошень.
- Живі кейси з написання оголошень. Які з них працюють, а які потрібно редагувати.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Що таке OLX магазин і як його налаштувати?
- Показники та метрики для ведення бізнесу в інтернеті.
- Аналіз даних та прогнозування. Для чого взагалі аналізувати дані та як робити правильні прогнози щодо подальшої діяльності.
- П’ять секретів успішного продавця.
Кейс. Інтерв’ю з бізнес-клієнтом платформи OLX.
Основні теми, які розглянемо в першій частині уроку:
- Хто ми? – Місія, спрямованість, цінності.
- Що пропонуємо? – Продукт/послуга.
- Де? – Конкурентний аналіз.
- Навіщо? – KPI, веб-аналітика
Основні теми, які розглянемо в другій частині уроку:
- Хто? Малюємо портрет цільової аудиторії.
- Як? – Джерела трафіку.
- Як покращити? – Оптимізація.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Ліміти на OLX та логіка їх розміщення.
- Пакети розміщення – Старт, Преміум і Мега. У чому різниця між ними.
- Переваги OLX-магазину та можливості бізнес-сторінки для просування ваших оголошень.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Які можливості для просування у вас є з нашою бізнес сторінкою.
- Які інструменти надає Google для допомоги малому та середньому бізнесу.
- Соцмережі як один з обов’язкових каналів для комунікації.
- Як залучити інші канали продажу, окрім трафіку, який вже і так приходить до вас на OLX.
- Які інструменти ви можете використовувати і отримувати своїх перших клієнтів.
- Як конвертувати, або іншими словами, перетворити відвідувачів вашого сайту чи бізнес-сторінки у вашого клієнта.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Основи онлайн-реклами. Аукціон.
- Цілі і завдання, які можна вирішувати за допомогою онлайн-реклами.
- Що таке контекстна (пошукова) реклама? Переваги і недоліки.
- Додаткові моменти по аукціону в Google Ads.
- Планування бюджету на пошукову рекламу.
- Що таке Google Analytics? Що вона дає бізнесу?
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Що таке SMM? Як SMM допоможе вашому бізнесу.
- Які соціальні мережі ви можете використовувати для просування бізнесу (insta, FB, Tik Tok, YouTube, месенджери).
- Створення SMM стратегії для просування бізнесу.
- Цільова аудиторія. Як зрозуміти хто моя аудиторія і хто буде купувати?
- Алгоритми роботи в соціальних мережах. Чому ми бачимо той чи інший контент?
- Контент для соціальних мереж. Типи контенту який продає.
- Контент-план і його створення.
- Метрики відстеження ефективності та результативності просування.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Що важливо знати бізнесу про Google Мій бізнес.
- Як розмістити онлайн-магазин на карті Google.
- Методи просування в Google Мій бізнес.
- Як збирати та аналізувати статистику в акаунті Google My Business.
- Додаткові можливості у Google My Business.
- Як працювати з відгуками. Погані відгуки і що з ними робити? Відгуки від конкурентів. Накрутка відгуків на карті.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Що таке web-аналітика та її цінність для бізнесу.
- Головні відмінності роботи Google Universal Analytics та Google Analytics 4.0
- Огляд базових налаштувань та метрик в системі Google Analytics 4.0.
- Приклади аналізу бізнес-задач.
- Особливості побудови кастомних звітів у інтерфейсі Google Analytics 4.0.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Створення позитивного клієнтського досвіду.
- Складові оголошення.
- Як створити УТП (унікальну торгову пропозицію) та воронку продажів.
- Як збільшити базу постійних клієнтів. Чому це важливо та як це зробити.
- Як стати продавцем, залишаючись при цьому людиною.
Основні теми, які розглянемо на цьому уроці:
- Як визначити, які співробітники нам потрібні.
- Які питання задавати кандидату, щоб дізнатися про нього все необхідне.
- Як вибудувати спілкування з кандидатом, щоб він захотів з нами працювати.
- Як “продати” роботу в нашій компанії гідному кандидатові.