Бізнес Santashop Юрія Павлюка: як за допомогою OLX перейти від офлайну до онлайну

як за допомогою OLX перейти від офлайну до онлайну | OLX.ua


У цій статті ми розглянемо історію успіху сімейного бізнесу Santashop, який спеціалізується на продажі іграшок та інших товарів для дітей. Компанія упродовж десяти років працює на ринку, надаючи свої послуги у форматі офлайн-магазину в Івано-Франківську.

А розпочалося все ще у 90-х, коли батько Юрія Павлюка вирішив відкрити магазин дитячих іграшок. Протягом тривалого часу вони успішно працювали офлайн, а згодом перейшли й до онлайн-сегмента.

Початкова ситуація в бізнесі

Для розуміння, що мотивувало Santashop перейти до онлайн-сфери, та цілей, які при цьому ставилися його керівництвом, слід розглянути декілька ключових моментів і проаналізувати їх.

Станом на час прийняття рішення про вихід на онлайн-ринок Santashop уже мав базу постійних клієнтів у офлайн-сегменті та був доволі популярним серед цільової аудиторії. При цьому з-поміж труднощів, із якими зіштовхнулися власники бізнесу, була, зокрема, й висока конкуренція на місцевому офлайн-ринку, де чимало інших магазинів також пропонували дитячі іграшки. Згодом, коли споживачі розпочали активно користуватися онлайн-покупками, власники Santashop зрозуміли, що це і є наступним важливим етапом розвитку.

Що мотивувало чи не найбільше — це бажання розширити свою клієнтську базу і вийти за межі Івано-Франківська, залучаючи покупців з інших міст та регіонів України. Проте цілі, які перед собою ставили власники бізнесу, передбачали не лише збільшення продажів та розширення асортименту, але й покращення якості обслуговування клієнтів і побудову довготривалих відносин з ними.

Початкова ситуація в бізнесі | OLX.ua

Переваги OLX для початку онлайн-продажів

Можливості здійснювати продаж онлайн завжди передують обґрунтовані рішення та вибір платформи, яка підходить для досягнення цілей найкраще. Розгляньмо, чому Santashop обрав співпрацю саме з OLX та які переваги у результаті отримав.

  • Широка аудиторія та регіональне покриття. OLX є одним із найбільших онлайн-майданчиків в Україні з великою кількістю активних користувачів. Завдяки цьому Santashop залучив ширшу аудиторію та вийшов за межі свого місця розташування, привертаючи увагу покупців з різних регіонів країни.
  • Спеціалізовані інструменти. OLX надає продавцям різноманітні інструменти для підвищення ефективності продажів. Сюди входить, зокрема, і створення бізнес-сторінки та онлайн-магазину на OLX. Для бізнесу Юрія Павлюка це було можливістю додатково просувати бренд і ділитися з потенційними клієнтами детальнішою інформацією про свій асортимент.
  • Впізнаваність та реклама. OLX пропонує різні варіанти реклами, включно з таргетованою рекламою, що дозволяє продавцям досягати відповідної ЦА. Таргет для Santashop найефективніше працював перед Новим роком, коли попит на дитячі іграшки був найвищим. Менеджери OLX допомогли підібрати аудиторію та сформувати бюджет реклами, що збільшило обсяг продажів на 20%.
Переваги OLX для початку онлайн-продажів | OLX.ua

Готові інструменти для продажів на OLX

Перехід до онлайну значно розширив можливості Santashop. Важливо, зокрема, й розуміти, що OLX — це не лише сайт для продажу, але й повноцінний комплекс інструментів для розвитку будь-якого бізнесу.

Бізнес-сторінка та онлайн-магазин

OLX надає змогу створити бізнес-сторінку та онлайн-магазин для продавців. Це дозволяє покращити впізнаваність бренду, розповісти про нього детальніше. Розгляньмо базово, в чому полягає різниця між бізнес-сторінкою і онлайн-магазином, а також інструменти відстеження статистики і налаштування власної стилістики в обох із них.

Бізнес-сторінка

  • Призначення. Головна мета бізнес-сторінки — представлення бренду, побудова корпоративного іміджу і надання інформації про бізнес. Тут не йдеться про прямий продаж товарів або послуг.
  • Зміст. Містить дані про бренд, його історію, місію, цінності, контакти, а також фотографії та відео для формування максимально цілісного уявлення.
  • Стиль і дизайн. Зазвичай має унікальний дизайн, який відображає стилістику бренду.
  • Опції статистики. Бізнес-сторінку можна відстежувати за допомогою аналітичних інструментів, щоб визначити ефективність залучення нових клієнтів та взаємодії з аудиторією.
Опції статистики | OLX.ua

Онлайн-магазин

  • Призначення. Головна мета онлайн-магазину — продаж товарів або послуг. Він спрямований на створення зручної платформи для клієнтів, які хочуть замовити і придбати продукцію.
  • Зміст. Містить каталог товарів або послуг, включно з описом, цінами, фотографіями та іншою важливою інформацією для покупців.
  • Стиль і дизайн. Також може бути стилізованим під бренд, але основний його акцент — зручність інтерфейсу для покупців.
  • Опції статистики. Онлайн-магазини надають таку статистику, як-от: кількість продажів, конверсію, інформацію про популярні продукти. Аналізувати ці показники потрібно, щоб ефективніше керувати бізнесом.

Рекламні послуги

OLX пропонує декілька способів реклами для покращення видимості продуктів та залучення більшого числа покупців.

  • Топ-оголошення. Послуга полягає в ротаційному відображенні оголошення на сторінці списку зі спеціальним рекламним значком.
  • Підняття. Послуга оновлює дату публікації оголошення, тобто піднімає його вгору списку, або надає йому додаткову перевагу у видачі при використанні фільтру “Рекомендовані”.
  • VIP-оголошення. Розміщення на головній сторінці. Ця функція дозволяє отримати більше переглядів від користувачів, що вперше заходять на сайт.

Також можна скористатися перевагами банерної реклами.

Для магазину дитячих іграшок перед Новим роком добре спрацювала таргетована реклама. Менеджери допомогли Santashop підібрати аудиторію та сформувати бюджет, завдяки чому підвищення продажів склало 20%. Тож важливо обрати відповідний тип реклами — із цим допоможе менеджер OLX.

Як утримати або повернути покупця

Важливо користуватися всіма можливостями, аби клієнти були задоволеними та ставали постійними покупцями. Ось декілька порад та інструментів від OLX:

  • Комунікація в чаті. Відповідайте на запитання покупців щонайшвидше. Це помітно покращить враження від співпраці.
  • Прямий контакт через дзвінки. Дайте змогу покупцям сконтактувати з менеджером або вами безпосередньо. Так ви оперативно уточните деталі.
  • Підвищення рейтингу продавця. Рейтинг продавця на OLX відіграє важливу роль у тому, чи довірятимуть вам покупці. Тож постійно дбайте про якість обслуговування та доставлення товарів відповідно до обумовленого терміну.
  • Збір клієнтської бази. На повну використовуйте можливість збирати інформацію про своїх клієнтів та структурувати її. Надалі зможете робити цікаві пропозиції, акції та знижки для потенційних покупців.

Саме уважність до потреб клієнтів, а також використання всіх інструментів OLX для збереження та залучення нових покупців дозволили Santashop знайти нових клієнтів і збільшити продажі. Це яскравий приклад того, як працюють комунікація та сервіс.

Як утримати або повернути покупця | OLX.ua

Висновок

Історія успіху бізнесу Юрія Павлюка — це про ефективне адаптування до сучасних ринкових реалій та вдале використання можливостей. Santashop був одним із багатьох магазинів дитячих іграшок, але завдяки переходу до онлайну та співпраці з OLX бренд зробив наступний крок до активного розвитку.

Рекламні послуги OLX допомогли залучити більше клієнтів та підвищити онлайн продажі. Особливо результативно для цього бізнесу спрацювала таргетована реклама перед святковими періодами, коли попит на дитячі іграшки був найвищим.

Тож усе це підкреслює важливість своєчасної адаптації до онлайн-середовища та активного використання онлайн-інструментів для розвитку бізнесу. Саме OLX став потужним партнером для Santashop на шляху до успіху в e-commerce.

    Вашу заявку відправлено
    Помилка