Як додати магазин на гугл карту і в Google My Business

Як додати магазин на гугл карту і в Google My Business | OLX.ua

У вас невеликий острівець в ТЦ або окремий магазин – навіщо додавати його в інтернет? Щоб відвідувачів, покупців та прибутку у вашого бізнесу стало більше! Навіть офлайн-магазину потрібне онлайн-просування. Наприклад, клієнт у вашому місті через інтернет шукає товар, який ви продаєте. Він пише в Google «дитячий одяг» і бачить на свій запит відповідь у вигляді магазинів поруч. І так з будь-яким товаром або послугою.

Щоб ваш магазин був у цьому списку, додайте компанію в Google Мій бізнес. Так більше людей дізнаються про вас. Вони прийдуть з Google Пошуку і Google Карт. Все це – інструменти Google-пошуку, в якому ми шукаємо все – серіали, рецепти, адреси та, звісно, товари.

Навіщо реєструватися в Google My Business

Тут спрацьовує формула «Більше відвідувань = Більше продажів» – для меблів, електроніки, дитячих товарів – будь-якої тематики взагалі. Додавання компанії в Google Мій бізнес – це крок до збільшення продажів.

Що це ще дає:

  1. Посилання на головну сторінку показує ваші товари/послуги – те, що шукав ваш покупець. Він одразу бачить, що прийшов за адресою.
  2. Наявність сайту або OLX-магазину підтверджує, що ви – реальний продавець, який не обдурить. Так люди охочіше купують.
  3. Оцінки й відгуки в Google Мій бізнес – ще одне підтвердження, що ваш бізнес справжній і ви дійсно продаєте. Відповідайте на запитання і зауваження – це теж частина вашої позитивної репутації, яку можна побудувати.
  4. Це ще одне онлайн-представництво вашої компанії.

Як додати компанію в Google Мій бізнес

Зробити це – справа 10 хвилин. Розповідаємо!

  1. Переходьте на сторінку Google Мій бізнес і тисніть «Створити зараз».
  2. Натисніть кнопку «Додайте свою компанію в Google».
  3. На сторінці введіть назву компанії та заповніть дані про неї – все, що потрібно Google Мій бізнес. Обов’язково повідомте, чи є у вашої компанії послуга доставки. Google рекомендує вводити точну назву вашої компанії, яку клієнти знають із вивісок, фірмового стилю. В назві не треба вказувати додаткові відомості, такі як адреса чи графік роботи — для цього є окремі поля. Що не треба додавати до назв: гасла, номер точки (наприклад, магазин «Копійка відділення 357» — неправильна назва), знаки ТМ, слова великими літерами (якщо це не зареєстрована офіційно назва), спеціальні символи, дані щодо товарів тощо. Також не вказуйте конкретну локацію (наприклад, не «банкомат Ощадбанку в ТЦ “Літо”», а просто — «банкомат Ощадбанку»).
  4. Коли все заповните, зберігайте дані та тисніть «Підтвердити». Це потрібно, щоб система визнала вашу компанію.

Підтвердити дані, щоб додати компанію в систему, можна за допомогою коду підтвердження, який приходить протягом 13 днів у паперовому листі від Google на те ім’я й на ту фізичну адресу, які ви вказали в особистому кабінеті.

Коли отримаєте код, введіть його на сторінці «Управління адресами» біля філії, яку підтверджуєте. Якщо цього не зробити, то у вас не буде доступу до відгуків та статистики, а вони корисні і дають розуміння, що приносить продажі, а що ні.

Як заповнювати картку компанії в Гугл Мій бізнес

Що більше у вашій картці інформації, то краще Google вас «сприймає» і тим охочіше показує вашу компанію за запитами, пов’язаними з вашим товаром. Порожні картки отримують менше показів у пошуковій видачі і привертають менше клієнтів.

1. Час роботи

Його бачитимуть ваші клієнти. Вибирайте години для всієї компанії або окремих послуг, святкових/вихідних днів. Клієнти не люблять бути в омані і вже під час дзвінка з’ясовувати, що компанія не працює.

2. Телефони

Саме в множині. Краще завжди мати додатковий канал зв’язку. Вам можуть зателефонувати навіть без переходу на сайт. Краще перестрахуватися.

3. Сайт

Якщо у вас є сайт, на цьому етапі потрібно вказати його. Як сайт можна використовувати OLX-магазин: його потрібно вказати у форматі https://[назва].olx.ua

Перевага перед окремим сайтом полягає в тому, що з OLX-магазином ви не платите за техпідтримку і дорогу контекстну рекламу у своїй ніші. При цьому у вас є можливість і рекламувати свій магазин на OLX, і отримувати переходи з Google.

4. Категорії

Це тематична ніша, в якій працює бізнес. Її треба вказувати в My Business, щоб підвищувати свій рейтинг. Потенційні клієнти у такий спосіб можуть швидше вас знайти. Наприклад, ви робите каву та вибираєте категорію «Кафе», і люди за місцевим пошуком при відповідному запиті знаходять ваш заклад.

Щоб правильно вказати категорію, використовуйте рекомендації Google про профіль компанії, що допоможе клієнтові одразу бачити різновид вашої діяльності. Варто бути конкретним і визначити головний напрям вашого бізнесу. Далі ви вводите назву категорії та вибираєте потрібний пункт із пропонованого списку варіантів. Перед тим як додати точку на Гугл Картах, будьте точними в її описі:

  1. Якщо ви робите манікюр, вибирайте не категорію «Салон», а категорію «Салон манікюру».
  2. Якщо ви володієте продуктовим магазином, де є різні підрозділи, такі як побутова хімія та власне виробництво продуктів, виберіть найбільш узагальнену категорію (продуктовий магазин), а потім додавайте додаткові.

Якщо є незалежні підрозділи як-то в кінотеатрі відкрито кав’ярню іншими власниками, треба створити дві окремі позначки про бізнес.

5. Атрибути

Додатковий функціонал для покупців, який спрощує покупку у вас. Наприклад, безконтактна оплата, картки, чеки та інше.

6. Опис компанії

Потрібно вкластися в 750 знаків. Лаконічно та доступно розкажіть, чим ви займаєтеся і яку вигоду отримає потенційний клієнт. Використовуйте більше фактів, цифр, реальних даних, але не перевантажуйте текст статистикою.

7. Дата відкриття

Може бути аргументом на вашу користь. Давно на ринку – отже, добре працюєте.

8. Територія обслуговування і географія доставки

Клієнт одразу зможе визначити, наскільки йому зручно замовити у вас товар або послугу. Як це працює:

  • додаєте служби доставлення;
  • заповнюєте налаштування доставлення – час чи вартість;
  • при налаштуваннях ви можете використовувати API чи сторонню платформу.

Зона обслуговування — це межі, в яких можливий виїзд працівників компанії чи доставлення товарів. І зону, і адресу бажано вказати при описі на Мій Бізнес Google, коли обидві характеристики важливі. Наприклад, для ресторану, де є і їжа в закладі, і доставлення. Якщо ж ви інтернет-магазин із доставленням по місту, тоді можете не вказувати конкретну адресу, а тільки зону обслуговування.

9. Фотографії, відео

Покажіть інтер’єр, фасад, панораму, колектив, логотип та інші ознаки вашої компанії, які виділять її серед інших.

Важливо: додавання контенту дасть вам +30% переходів в OLX-магазин.

10. Публікації

Пости про життя вашої компанії: новини, анонси, оновлення асортименту. Що більше про вас знають, то більше довіряють. Рекомендації, які наводить офіційна довідка Google про публікації при налаштуванні «Мій бізнес» Гугл:

  1. Публікувати можна якісні зображення, тексти без помилок, дописи, які прийнятні для сімейного перегляду тощо.
  2. Буде заблоковано публікацію, якщо вона порушує законодавство. Не варто розміщати заборонений контент, номери телефонів, порушувати авторське право.
  3. Перевіряйте статус публікації: вона може бути схваленою, на розгляді чи відхиленою модераторами.

11. Товари та послуги

Те, що ви пропонуєте, з діапазоном цін і кнопкою для замовлення. Це буде ще один повноцінний майданчик, де ваші клієнти зможуть замовити товар або послугу.

Готово! Клієнти можуть перейти в OLX-магазин і там вибрати відповідні товари. Або ж залишитися в картці Google Мій бізнес і тут переконатися, що купувати потрібно у вас. Головне – заповнена картка.

OLX-магазин виконує ті самі функції, що і сайт – ви додаєте товари, рекламуєте асортимент на OLX, відвідувачі потрапляють на вашу сторінку з товарами, роблять покупки, додають в закладки, щоб повернутися.

Відгуки клієнтів та рейтинг у Мій Бізнес Google

Локальне SEO залежить ще й від відгуків ваших клієнтів. Рейтинг тут може бути різним і формуватися за різними показниками:

  • оцінки за п’ятибальною шкалою, що представлено зірочками;
  • середній рейтинг, який розраховано на основі зарахованих оцінок — відображається у дужках;
  • Google відгуки від клієнтів — їх можна побачити вже на картах.

Щоб залучити нову авдиторію та підтвердити якість роботи вашого бізнесу, треба працювати з рейтингом. Наприклад, зробіть розсилку клієнтам з проханням поставити оцінку та написати відгук про вашу взаємодію. Google формує рейтинг тоді, коли за рік набирається 100 відгуків.

    Вашу заявку відправлено
    Помилка