Стань авторизованим бізнес продавцем на OLX

Ми розробили спеціальний функціонал для бізнесу, який забезпечує зручність та прозорість операцій, дозволяючи бізнес-продавцям отримувати виплати безпосередньо на банківський рахунок відповідно до вимог законодавства.

Для того щоб налаштувати функціонал отримання коштів за угоди з OLX Доставкою на банківський рахунок, а не в форматі переказу з карти на карту, необхідно пройти три етапи.

  1. Самодекларування
  2. Заповнення платіжної інформації.
  3. Підписання договору.

Зверніть увагу, що процес не є обов’язковим для всіх користувачів. Проходити її потрібно лише тим, хто має бажання отримувати кошти на розрахунковий рахунок.

Відтепер в розділі «Редагування профілю» можна обрати тип облікового запису.

  • Приватний – якщо ви використовуєте OLX як приватна особа.

  • Бізнес – якщо ви використовуєте OLX для ведення бізнесу як фізична особа підприємець, юридична особа або як представник компанії.

Що я можу робити якщо тип мого облікового запису:

Приватний Бізнес
Використання OLX виключно для продажу як приватна особа.Для компаній з оборотом до 200 000 грн на місяць, до 50 продажів на місяць, до 100 регулярних продажів протягом кварталу (кожного місяця), а також якщо загальний оборот накопичувально не перевищує 400 000 грн.Для компаній з оборотом від 200 000 грн на місяць і більше, від 51 продажу на місяць, від 100 регулярних продажів протягом кварталу (кожного місяця), а також якщо загальний оборот накопичувально перевищує 400 000 грн.
Оплата на картку фіз особиОплати на розрахунковий рахунок з продажу товарів з OLX ДоставкаОплати на розрахунковий рахунок з продажу товарів з OLX Доставка

Які етапи треба пройти:

Самодекларація
Самодекларація.
Заповнення платіжної інформації (спрощена).
Самодекларація.
Заповнення платіжної інформації (спрощена). Підписання договору.
Наявність договору з UAPAYНе потрібна угода з UAPAYПідписана угода між з UAPAY
Доступні опції з OLX ДоставкаВсі види доставки, вкл. післяплатуНе буде доступна післяплата НП та Міст
Не буде доступна післяплата НП та Міст
ДокументообігНіТакТак

Самодекларування як Приватний профіль:

Крок 1. Перейдіть на сторінку профілю, натисніть кнопку «Вибрати тип облікового запису», а потім «Продовжити» в спливаючому вікні «Як ви використовуєте OLX?». 

Крок 2. Обрати “Приватно” та натиснути кнопку “Так, надіслати” для підтвердження.

ВАЖЛИВО: Після того, як ви надіслали інформацію, змінити її буде неможливо. Обліковий запис можна буде використовувати тільки як приватний

Інструкція з налаштування профілю Бізнес-продавця

Етап 1: Самодекларування

Почніть із самодекларування свого статусу як Бізнес-продавця. Цей крок допомагає ініціювати процес перевірки. Надайте ваш податковий код для перевірки.

Як пройти Самодекларування та стати Бізнес-продавцем:

Крок 1. Перейдіть на сторінку профілю, натисніть кнопку «Вибрати тип облікового запису», а потім «Продовжити» в спливаючому вікні «Як ви використовуєте OLX?».

Крок 2. Виберіть «Бізнес», натисніть “Продовжити” і вкажіть свою електронну адресу та номер телефону на наступному кроці.

ВАЖЛИВО: вказуйте робочий номер телефону та електронну адресу. За цими даними неможливо буде створити приватний профіль.

Крок 3. Після натискання «Продовжити» вкажіть свій податковий номер (код ЄДРПОУ/ІПН) та натисніть «Продовжити». Тоді ваші дані будуть перевірені. 

Дані перевіряються партнером UAPAY в режимі онлайн через базу YouControl.

Крок 4. Після перевірки даних ви побачите зведену інформацію про свою компанію та вам буде запропоновано підтвердити дані. Щоб підтвердити дані треба натиснути на кнопку “Надіслати дані”. Після підтвердження частина блоку Самодекларування буде завершена, і ви побачите надані дані в профілі. 

ВАЖЛИВО: Після підтвердження інформації ви не зможете змінити ідентифікаційний номер платника податків.

Перевірка проходитиме в режимі онлайн.

Проте якщо нам треба буде більше часу для отриманням даних, ви отримаєте сповіщення про те, що ми не можемо продовжити зараз. Щойно перевірку буде проведено, ви отримаєте електронний лист, на вказану електронну пошту, для підтвердження даних.

Вам потрібно буде зайти в профіль і все підтвердити.

Якщо ідентифікаційний номер недійсний, ви побачите спливаюче вікно з попередженням та пропозицією вказати коректний номер. Натискаючи “Змінити ЄДРПОУ/ІПН” ви можете внести зміни.

Якщо для перевірки знадобиться час, то при виявлення недійсного ідентифікаційного номеру ви отримаєте листа.

Також під час підтвердження реквізитів буде перевірено відкриті КВЕДИ. Якщо ви не маєте релевантний код КВЕД для онлайн-торгівлі, Ви все одно зможете продовжити заповнювати платіжну інформацію (спрощений функціонал) і отримувати виплати від продажів з OLX Доставка.

Проте, якщо:

  • ваш оборот буде дорівнювати або перевищувати 200 000 гривень на місяць,
  • або ви матимете більше 50 продажів на місяць,
  • або більше ніж 100 продажів кожні 3 місяці,
  • або коли ваш загальний оборот досягне 400 000 грн,

вам потрібно буде пройти етап “Підписання договору” і там ви не будете верифіковані з відповідним КВЕД.

Для отримання коду КВЕД для онлайн-торгівлі необхідно подати заявку на його отримання у відповідному Управлінні.

ВАЖЛИВО: Якщо ви задекларуєте себе як Бізнес, перейти назад у статус Приват буде неможливо. Для використання OLX як приватний користувач, потрібно буде створювати окремий приватний профіль.

Етап 2: Налаштування платіжної інформації (спрощена)

Забезпечте безперервність бізнесу на OLX, подавши банківські деталі та інформацію про компанію. Завершіть цей крок, щоб отримувати платежі від покупців.

  • Для компаній з оборотом до 200 000 грн на місяць, до 50 продажів на місяць, до 100 регулярних продажів протягом кварталу (кожного місяця), а також якщо загальний оборот накопичувально не перевищує 400 000 грн.

  • Для компаній з оборотом від 200 000 грн на місяць і більше, та від 51 і більше продажів на місяць, від 100 регулярних (кожного місяця) продажів протягом кварталу; якщо загальний оборот передбачається більшим ніж 400 000 грн накопичувально.

Після заповнення самодекларації ви стаєте Бізнес-продавцем на платформі OLX, і ми зобов’язані здійснювати виплати на банківський рахунок. Саме тому для отримання виплат Бізнес-продавець має заповнити платіжну інформацію: надати номер банківського рахунку та необхідні дані про компанію.

ВАЖЛИВО: Будь ласка, зверніть увагу, що при купівлі товарів Бізнес-продавців, які закінчили Самодекларування, але не закінчили заповнення реквізитів (не надали банківський рахунок), Покупці бачитимуть помилку при розрахунку та не зможуть купити товар.

Для компаній з оборотом до 200 000 грн на місяць, до 50 продажів на місяць, до 100 регулярних продажів протягом кварталу (кожного місяця), а також якщо загальний оборот накопичувально не перевищує 400 000 грн. етап заповнення платіжної інформації (спрощений) є єдиною і обов’язковою вимогою.

Кроки для заповнення платіжної інформації (спрощена)

Крок 1. Перейдіть на сторінку профілю (після того як ви завершили самодекларування) і натисніть Налаштування платіжної інформації.

Крок 2. Далі ви можете прочитати більше інформації про процес і перейти до форми заповнення натиснувши кнопку “Почати”. 

Крок 3. Заповніть усі необхідні дані про компанію: та підтвердьте все на наступному кроці: 

1. Назва та податковий код (ЕДРПОУ/ІПН) взята із блоку Самодекларування та не редагується.

2. Платіжна інформація:  номер банківського рахунку (IBAN).

3. Уповноважена особа:

  • Прізвище, ім’я, по батькові; 
  • Посада, 
  • Електронна пошта, 
  • Номер телефону 

4. Звіти: оберіть додаток звітності для документообігу (Медок, Вчасно або звичайна пошта – в цьому випадку можна вказати адресу)

Якщо ви обрали “пошта”, але фактична адреса відрізняється від адреси реєстрації, будь ласка натисніть галочку “Використовуйте іншу адресу, ніж указано в YouControl, та заповніть всі відповідні поля.

Це необхідно для щомісячної відправки «Акту прийому» інформація про всі комісії, які стягуються через продаж OLX Delivery.

5. Виберіть очікуваний місячний оборот для вашого рахунку та натисніть кнопку “Продовжити”

6. Перевірте заповнені дані перш ніж їх надіслати. Прочитайте та прийміть (натисніть чек-бокс) угоду платіжного провайдера про надання послуг. Для завершення натисніть кнопку “Надіслати дані”.

Крок 4. Дочекайтеся підтвердження ваших даних (має бути зроблено негайно), після чого ви можете повернутися до профілю, де надані дані буде видно для вас. 

ВАЖЛИВО: для запобігання надання помилкових даних, ми перевірятимемо, під час заповнення форми, IBAN / банківський рахунок. Додатково надішлемо для перевірки на платіжного партнера до UAPAY і перевіримо ще раз.  

Наразі не буде можливості змінити номер банківського рахунку, хоча це буде можливо для Продавців до завершення блоку «За договором».

————————-

Коли платіжну інформацію заповнено та перевірено: 

  • Бізнес-продавець може торгувати на OLX і отримувати оплати на банківський рахунок. 
  • Номер IBAN буде видно Продавцю в процесі підтвердження та на вкладці транзакцій (замість картки). 

————————-

Документи, які потім будуть передані Продавцю (обов’язкові згідно із законом): 

  • Акт прийому-передачі кожного місяця з усіма сплаченими комісійними (направляється 1-го числа наступного місяця). 
  • ПДВ-фактура з детальним описом отриманих платежів за кожною операцією. 
  • Звіт для звірки сум актів приймання в SAP і на OLX. 

Етап 3: Підписання договору

Для компаній з високим оборотом (Для компаній з оборотом 400 і більше тис грн на місяць або 101 і більше продажів кожні 3 міс), обов’язковим буде укладання угоди з UAPAY.

Кроки для завершення блоку «За угодою»

Для того щоб перейти на співпрацю за угодою потрібно обрати на сторінці заповнення інформації з реквізитами очікуваний місячний оборот “400 тис грн або більше” та натисніть кнопку “Продовжити”.

Після успішної авторизації за допомогою є-підпис відкривається анкета для заповнення:

1. Загальні дані.
Необхідно внести ім’я, громадянство, адресу підприємства, перевірити коректність даних в полі “Дата народження” (поле заповнюється автоматично – дата закодована в ІПН).

Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

    2. Документ, що посвідчує особу (для ФОП).
    Вносимо інформацію щодо типу документу (Паспорт-книжечка/ID карта/Паспорт громадянина України для виїзду закордон), номер документу, дату і орган видачі.

    Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

    3. Контакти.
    Перевіряємо ПІБ контактної особи (значення заповнюється автоматично згідно даних з YouControl), заповнюємо поля електронна пошта, телефон, веб-сайт.

    Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

    4. Про діяльність.
    Дата та номер реєстрації та КВЕДи будуть заповнені автоматична, та не підлягатимуть редагуванню.

    ВАЖЛИВО: якщо КВЕД недійсний для онлайн-торгівлі, бізнес-продавець не зможе продовжити.

    Далі потрібно обрати категорії товарів для продажу, річний дохід, прогнозований товарообіг, кількість працівників, тип договорів, та вказати керівника, або уповноважену особу.

    Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

          5. Уповноважені особи (для юридичних осіб).
          В даному розділі має бути внесена особа, що має право розпоряджатись рахунками та майном, або уповноважена діяти від імені компанії. 

          Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

          6. Структура (для юридичних осіб).
          В даному розділі необхідно зазначити чи має ваша компанія дочірні підприємства або сама є дочірньою компанією іншої. Поставити галочку у відповідному блоці.
          Якщо компанія має дочірні компанії, необхідно додати відомості про них натискаючи на “Додати компанію”.

          Вигляд в дестктоп версії
          Вигляд в мобільній версії

          7. Інформація про власників (для юридичних осіб).
          В цьому розділі потрібно зазначити особу або осіб, які прямо чи опосередковано володіють самостійно або спільно часткою у розмірі 10% і більше статутного капіталу, або прав голосу.

          Вигляд в дестктоп версії
          Вигляд в дестктоп версії

          8. Політично значущі особи.
          Якщо є зв’язок з будь-якою політично значущою особою, його також потрібно зазначити вказавши посаду, вид зв’язку, ім’я та прізвище цієї особи. 
          Якщо ні, обрати відповідні поля та продовжити.

          Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

          9. Документи для завантаження. 
          В цьому розділі буде сформований на базі попередньо наданої інформації файл Опитувальник, який буде доступний для перевірки.
          Також необхідно завантажити наступні документи:

          1. Паспорт громадянина України (скан-копія) – у формі книжечки – копія всіх сторінок з інформацією та відмітками – у формі ID карти (зображення обох сторін) + витяг про реєстрацію місця проживання та для ВПО довідка про взяття на облік;
          2. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (скан-копія);
          3. Фінансова звітність (Декларація) з відміткою контролюючого органу про її отримання, у разі подання декларації у паперовому вигляді, або з копією електронної квитанції №2 про отримання контролюючим органом звітності в електронному вигляді, за останній звітний період (рік/квартал).

          Вимоги до документів – тут

          ВАЖЛИВО: дані та документи повністю зашифровані та надаються виключно постачальнику платежів.

          Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

          Ручна перевірка UAPAY всіх наданих даних (може зайняти кілька днів). 
          Якщо є дані для коригування, Бізнес-продавець отримає інформацію для цього.
          У коментарях від спеціалістів продавець знайде список необхідних уточнень або додаткової інформації, яку потрібно надати.

          Необхідно буде виконати всі зазначені в коментарях кроки: додати відсутні документи/ уточнити інформацію або виправити помилки. Після цього потрібно відправити заявку на повторну перевірку, знову підписавши документи за допомогою електронного підпису. 

          Після перевірки загальних даних буде проведена фінансова перевірка сервісом UAPAY, що також може зайняти деякий час. 

          1. Якщо Продавець не пройде фінансову перевірку, він не зможе продовжити. 
          2. Якщо Продавець пройде фінансову перевірку, угода між UAPAY і Продавцем буде створена та передана Продавцю. 
          Вигляд в дестктоп та мобільній версіях

          Поширені питання:

            Вашу заявку відправлено
            Помилка