Відповідаємо на найчастотніші запитання щодо оголошень на OLX
Зміст
Іноді, щоби покласти початок успішному продажу, достатньо просто розмістити оголошення на OLX. Платформа дає змогу реалізувати це і приватним особам, і власникам бізнесу з різними опціями для підвищення ефективності та видимості пропозицій. Однак дехто й досі побоюється розпочинати онлайн-торгівлю, адже не розуміє, як саме це працює. Скажімо, відповідь на запитання: «Скільки оголошень можна розмістити на OLX?» — залежить від низки чинників, як-от типу акаунту й обраного пакета розміщення. Тому в цій статті ми зібрали всі необхідні поради, щоби робота з платформою стала для вас ще комфортнішою і зрозумілішою.
Види оголошень на OLX
OLX вирізняється універсальністю та зручністю застосування, пропонуючи широкий вибір категорій товарів і послуг, та, відповідно, можливостей для їхнього розміщення. Задля ефективного використання платформи варто розуміти особливості різних видів публікацій та оптимізації їхнього створення. Від простих приватних продажів до складних бізнес-пропозицій — кожен тип має власні умови й переваги, призначені для задоволення різноманітних потреб користувачів.
- Безкоштовні публікації дають змогу розміщувати пропозиції без оплати. Однак зважайте на те, що в цьому разі діють певні OLX-обмеження оголошень щодо їхньої кількості у категоріях.
- Платні пропозиції передбачають додаткові опції для просування та збільшення видимості.
- Пакети розміщення «Старт», «Преміум», «Мега» пропонують різну кількість оголошень та додаткові функції.
Найголовніше — зрозуміти, які саме опції будуть дієвими для вашого запиту. Скажімо, якщо ви плануєте рідко розміщувати особисті речі на продаж, найкраще скористатися безоплатними можливостями. Однак для ефективного функціювання бізнесу доцільніші платні публікації та пакети розміщення, адже кожен має власні суттєві переваги.
Скільки безкоштовних оголошень на OLX можна розмістити?
Чи потрібно платити за оголошення на OLX? Не завжди. Як ми вже з’ясували, є безоплатні публікації. Ліміт безкоштовних оголошень на OLX варіюється залежно від його типу та категорії товару.
Серед основних категорій:
- «Дитячий світ».
- «Нерухомість».
- «Транспорт».
- «Запчастини для транспорту».
- «Робота».
- «Тварини».
- «Дім і сад».
- «Електроніка».
- «Бізнес та послуги».
- «Мода і стиль».
- «Хобі, відпочинок і спорт».
Усі розділи мають певну кількість підкатегорій із різноманітними оголошеннями. Кожен із них передбачає фіксовану кількість публікацій, які можна розмістити безоплатно. Тож ви легко розрахуєте самостійно загальний ліміт. Скільки безкоштовних оголошень на OLX є змога створити? Докладніше про обмеження у кожній рубриці дізнавайтеся тут. Якщо загалом, то мінімальний ліміт становить 1 оголошення, а максимальний — 30.
Зауважте: видалення публікації не передбачає можливості розміщення нової. Навіть якщо її вже немає в акаунті.
Кількість безкоштовних оголошень на OLX відрізнятиметься залежно від того, чи публікуєте ви на продаж особисті предмети, чи ведете комерційну діяльність. Саме тому коректно обирайте категорію — «Приватне» або «Бізнес». Однак ви маєте змогу поєднувати ведення бізнесу в одній категорії зі спеціальним лімітом для комерційних оголошень та особисті продажі в іншій, де діє обмеження для приватних користувачів. Це пов’язано з тим, що ліміти на кількість публікацій встановлені індивідуально для кожної категорії.
Скільки оголошень можна створити з пакетом «Старт»?
Тут є змога розміщувати більше пропозицій, перевищуючи стандартні ліміти оголошень OLX. І це лише частина переваг! Придбання додаткових опцій надає доступ до спеціальних інструментів у профілі, що спрощують управління продажами та ведення бізнесу на OLX. Кожен пакет активний протягом 30 днів. Із його функціоналом ви легко створите бізнес-сторінку та запустите власний магазин на OLX.
«Старт» зазвичай пропонує обмежену кількість оголошень для розміщення. При тому їх більше, порівнюючи з опцією безкоштовного публікування. Загалом ви маєте можливість розмістити від 3 до 300–500 оголошень, категорія та кількість яких впливають на вартість. Вам запропонують задати необхідні параметри під час оформлення пакета. Його функціонал, звісно, доволі обмежений, однак це чудовий вибір для невеликих бізнес-цілей.
Яка кількість оголошень — у пакеті «Преміум»?
«Преміум» — це ще більша кількість оголошень. Окрім того, передбачені й додаткові функції для покращення видимості ваших бізнесу та продукту.
Єдиний недолік — відсутність опції розміщувати публікації з декількох рубрик. Проте, якщо специфіка вашого бізнесу не передбачає такої потреби, то «Преміум» — варіант саме для вас. Скільки оголошень можна викласти на OLX у межах цього пакета? Принцип ідентичний: у середньому — від 3 до 300–500, залежно від категорії й вартості, яку ви готові сплатити за 30 днів користування.
Скільки публікацій оголошень із пакетом «Мега»?
Плануєте розміщувати пропозиції у категоріях «Електроніка», «Дім і сад», «Мода і стиль», «Транспорт», «Дитячий світ», «Запчастини для транспорту», «Робота»* чи «Подобова оренда»? Вам сподобався «Преміум», та відчуваєте, що й досі чогось не вистачає? Не хвилюйтеся! Пакет «Мега» — вже тут як тут. Це найрозширеніша опція, що надає максимальну кількість оголошень для розміщення та найширший спектр додаткових сервісів.
* Зверніть увагу! У категорії «Робота» є два варіанти функціонала пакета «Мега»:
- призначений для вакансій в Україні;
- для пропозицій роботи за кордоном.
Обидва діють протягом року. Ці пакети вирізняються тим, що, окрім опцій «Старт» і «Преміум», які охоплюють численні підкатегорії працевлаштування, «Мега» пропонує можливості «Преміум» на весь рік замість стандартних тридцяти днів.
Чому «Мега» передбачений тільки для деяких категорій? Через особливості розміщення в них оголошень. Адже, як ми зазначили, «Преміум» покриває 90% потреб бізнесу.
То який пакет обрати? Якщо ви лише розпочинаєте власну справу, чудовим рішенням стане функціонал «Старт». Водночас власникам великих бізнесів, які прагнуть оптимізувати процеси продажу й аналізу, варто звернути увагу на «Преміум» або «Мега». Для зручності ми зібрали переваги всіх пакетів у таблиці. А вибір — за вами.
Що таке додаткове розміщення?
Додаткове розміщення — це платна опція, яка збільшує видимість публікації, надаючи їй пріоритетне місце у пошукових запитах і категоріях. Особливу цінність воно має тоді, коли вже використано всі безкоштовні можливості для розміщення у певній рубриці. Щойно ви вирішите опублікувати оголошення, а безоплатні опції у вас при цьому вичерпано, система сповістить, що надалі це буде платно. Ви маєте змогу обрати з двох різновидів: звичайного або преміум, залежно від потреб.
- Якщо ви продаєте як приватна особа, вам одразу ж відображатиме опцію додаткового розміщення. Варто знати, що його купівля не перетворює ваш акаунт на бізнес-профіль автоматично.
- Для бізнес-оголошень спочатку запропонують обрати пакет розміщення. Однак ви можете перейти до додаткового, якщо маєте конкретний запит.
Після оплати послуги ваше оголошення буде активовано на 30 днів. Це простий спосіб створити помітнішу пропозицію для потенційних покупців.
Висновок
То скільки коштує оголошення на OLX? На вартість впливає насамперед кількість публікацій. Це залежить від обраного пакета й категорії товарів або послуг. Безоплатні пропозиції мають ліміти, проте є зручними для малих обсягів продажу. Натомість пакети дають змогу опублікувати значно більше число оголошень та використовувати додаткові функції для покращення їхньої ефективності. Конкретні опції різняться у кожній із категорій товарів та відповідно до бажаної кількості публікацій (від 3 до 1000 за 30 днів), а відтак і загальної вартості пакета.
Щоби зрозуміти, що саме обрати, проаналізуйте масштаб вашого бізнесу та обсяг продажів за місяць. Далі з’ясуйте, яку частину збуту ви готові виділити на OLX, й оберіть пакет відповідно до цих характеристик.