- Головна
- Категорії
- Нерухомість
- Комерційна нерухомість
Офіс, склад або магазин? Продасте та здасте тут!
Категорія комерційної нерухомості на OLX – лідер на ринку профільних онлайн-ресурсів України. Користувачі шукають об’єкти – від магазинів і складів до офісів та СТО, саме тут: їм зручно переглядати та фільтрувати варіанти.
У нас є всі інструменти, щоб ви якнайкраще представили свою нерухомість і залучили клієнтів.
OLX Комерційна нерухомість у цифрах
1,2 млн
7,9 млн
84 тис
0,4 млн
Чому варто розміщувати оголошення
Пакети
Для рієлторів та агенцій ми створили спеціальні пакети. Ви зможете розмістити оголошення про нерухомість, а також отримаєте додаткові можливості, щоб ефективніше просувати ваші пропозиції та виділитися серед конкурентів.
Купуючи будь-який з пакетів на OLX Нерухомість, у вас з’явиться доступ до бізнес-сторінки. Заповніть її, щоб розповісти про ваші послуги та переваги для покупців або орендарів.
Як отримати більше відгуків
Популярні питання
- Чому в одному оголошенні не можна описувати кілька приміщень з однієї будівлі?
Це порушує правила публікації на OLX. В одному оголошенні можна пропонувати орендувати чи купити лише один об’єкт комерційної нерухомості. До того ж потенційному клієнту важливо відразу розуміти, скільки коштує той чи інший варіант. Коли кожен з них описаний в окремому оголошенні, це спрощує пошук та вибір пропозицій.
- Чому для одного об’єкта комерційної нерухомості не можна вибрати декілька цільових призначень?
Якщо ваш об’єкт підходить бізнесу з різних галузей, то під час створення оголошення оберіть характеристику – «Приміщення вільного призначення».
- Як вказувати вартість комерційної нерухомості – за весь об’єкт чи квадратний метр?
За весь об’єкт. Потенційні покупці насамперед хочуть оцінити, чи підходить їм те чи інше приміщення за ціною, і фільтрують усі пропозиції за вартістю, щоб звузити вибір підхожих об’єктів.
- Чим відрізняються пакети «Старт», «Преміум», «Мега»?
Будь-який з них дає можливість створити бізнес-сторінку та відкрити свій OLX-магазин. Строк дії всіх трьох пакетів – 30 днів. Ключова різниця – додаткові переваги, які отримаєте після купівлі.
Наприклад, із пакетом «Старт» ви зможете додати логотип компанії на свою бізнес-сторінку та отримаєте доступ до статистики оголошень за 60 днів.
З пакетом «Преміум» ви отримаєте бізнес-сторінку оновленого формату, зможете завантажити банер, а в мобільному додатку покупці бачитимуть лише ваші оголошення, а не пропозиції конкурентів. У пакет входять три автопідняття кожного оголошення на 7-й, 14-й та 21-й дні протягом місяця. Також ви отримуєте доступ до статистики оголошень за 90 днів.
У пакету «Мега» – ті самі переваги, що й у «Преміума». Його головна відмінність – можливість публікувати оголошення в кількох рубриках, а не лише в одній.
Детальна інформація про пакети – за посиланням.
- Скільки коштує пакет розміщень?
Ціна залежить від рубрики, її популярності, середньої вартості товарів у ній та кількості оголошень. За посиланням – усі ціни на пакети розміщень.
- Що робити, якщо закінчилися безкоштовні оголошення, але пакет не потрібен, тому що продаю на OLX небагато об’єктів?
Ви можете купити потрібну кількість додаткових розміщень. Строк дії – 30 днів. Можна вибрати стандартне або преміум розміщення. Останнє дає такі переваги:
📌можливість розмістити банер і логотип на сторінці вашого оголошення;
📌три автоматичні підняття оголошення у списку товарів у вашій рубриці.
Детальніше – тут.
- Як вибрати рекламні послуги на OLX?
Ви можете вибрати як окремі рекламні послуги, так і готові промонабори.
«Легкий старт» – ідеальний варіант, щоб спробувати, як працюють платні послуги OLX та оцінити їхню ефективність. У наборі одна послуга – ТОП-оголошення на 3 дні. Ваша пропозиція розміщуватиметься у спеціальному виділеному блоці над усіма іншими.
«Швидкий продаж» – найпопулярніший рекламний набір серед користувачів. Оптимальний варіант за ціною та ефективністю. У набір входять такі послуги: ТОП-оголошення на 7 днів і три автоматичні підняття товару у загальному списку – за 2, 4 та 6 днів після купівлі.
«Турбо продаж» – набір дає можливість охопити максимальну кількість користувачів в Україні. У нього входять три послуги: ТОП-оголошення на 30 днів, 9 автоматичних підняттів товару в загальному списку за 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24 і 27 днів після купівлі, VIP-оголошення (розміщення на головній сторінці OLX) на 7 днів.
Детально про рекламу на нашій платформі – тут.