Здавайте житло на вигідних умовах

У категорії подобової оренди на OLX – завжди виграшні пропозиції для бізнесу. Ми даємо свободу та можливості для розвитку: не контролюємо заселення, у нас немає комісії – ви платите лише за розміщення та просування оголошень.

OLX Подобова оренда житла у цифрах

1,2 млн

відвідувачів на місяць

6,5 млн

переглядів оголошень на місяць

0,5 млн

відгуків на оголошення на місяць

0,4 млн

пошукових запитів на місяць

Чому варто розміщувати оголошення

У нас немає комісії за заселення У нас немає комісії за заселення Ви платите лише за розміщення та просування оголошень. Завдяки цьому можете запропонувати клієнтам вигідніші ціни.
Велика та активна аудиторія Велика та активна аудиторія У «високий» сезон житло шукають 1,5 млн користувачів, а середня кількість відгуків на оголошення у найпопулярніших регіонах – понад 120.
Перевіряємо всі оголошення Перевіряємо всі оголошення Користувачі вибирають серед якісних і актуальних пропозицій та повертаються на OLX знову.

Пакети

Для рієлторів та агенцій ми створили спеціальні пакети. Ви зможете розмістити оголошення про нерухомість, а також отримаєте додаткові можливості, щоб ефективніше просувати ваші пропозиції та виділитися серед конкурентів.

Купуючи будь-який з пакетів на OLX Нерухомість, у вас з’явиться доступ до бізнес-сторінки. Заповніть її, щоб розповісти про ваші послуги та переваги для покупців або орендарів.

<p>Пакети</p>

Як отримати більше відгуків

Створіть ефективне оголошення
У заголовку вкажіть, що та де ви здаєте, а також детально опишіть переваги об'єкта та інфраструктури в тексті оголошення. Розміщуйте на OLX усі доступні варіанти житла, які у вас є. Що більше опублікованих об'єктів, то вища ймовірність угоди. Так ви забезпечите собі потік відгуків та сформуєте базу постійних клієнтів.
Налаштуйте брендовану бізнес-сторінку
Після купівлі пакету розміщень у вас з'являється можливість заповнити бізнес-сторінку. Розкажіть клієнтам, чому варто орендувати житло у вас. Розміщення банера, бонусні автопідняття оголошень, вигідне відображення об'єктів у додатку – активуйте всі можливості бізнес-сторінки, купивши один із преміум пакетів.
Розміщуйте та рекламуйте оголошення в піковий час
У кожній категорії на OLX є пікові дні та години, коли користувачі найактивніші. Дізнатися цю інформацію можна у персонального менеджера. Саме тоді розміщуйте та рекламуйте об'єкти. Але не всі відразу в один і той самий час – розподіліть їх рівномірно протягом дня або кількох. Аби бути на видноті, використовуйте послугу «Підняття».
Будьте клієнтоорієнтованими
Не пропускайте жодного дзвінка чи повідомлення. Ввічливо відповідайте на запитання, які вам ставлять. Приємне спілкування збільшує шанси на угоду та допомагає отримати позитивні відгуки.
1 4

Популярні питання

  • Як працює видача «Рекомендовані вам»?

    У «Рекомендоване вам» відображаються ті оголошення, які з великою ймовірністю зацікавлять користувача: вони найбільше відповідають його запиту, місцезнаходженню, актуальні та популярні серед інших покупців. 

     

    Актуальність, тобто «свіжу» дату публікації, можна підтримувати за допомогою рекламної послуги «Підняття». Після активації оголошення піднімається вгору списку, ніби ви щойно його розмістили. Також завдяки цьому зростає кількість переглядів і відгуків – це збільшує популярність оголошення.

     

    Точний заголовок, докладний опис товару, якісні фотографії – все це також впливає на популярність вашої пропозиції на OLX. 

  • Чому в одному оголошенні не можна пропонувати кілька об’єктів?

    Це порушення правил публікації на OLX. В одному оголошенні можна пропонувати орендувати лише один об’єкт нерухомості. Якщо він має кілька варіантів планування, то для кожного потрібно створити окрему публікацію. Також розмістіть різні оголошення, якщо пропонуєте однотипні об’єкти з однаковим плануванням (наприклад, в одному ЖК), та позначте кожен в описі або виділіть на фотографії.

  • Чому не можна вказувати теги в заголовку оголошення?

    Пошукові системи можуть сприйняти теги (повторювані ключові слова) як спам і не проіндексувати ваше оголошення. Через це воно не потрапить до результатів пошуку. Також теги заважають користувачеві знайти об’єкт, який він шукає. До того ж ми видаляємо всі оголошення з тегами, але даємо можливість їх відредагувати. Якщо користувач знову спробує розмістити таку пропозицію, тоді видалимо її назавжди. Вартість оголошення та рекламних послуг не повертається.

  • Чому не можна вказувати ціну за годину?

    Це порушує правила публікації на OLX. Ціна за добу – мінімальний строк оренди. Але якщо ви здаєте об’єкт також і погодинно – поставте галочку «Можлива здача погодинно» та/або вкажіть це в описі. Вартість години в полі «Ціна» вказувати не можна, щоб не плутати користувачів.

  • Скільки коштує пакет розміщень?

    Ціна залежить від рубрики, її популярності, середньої вартості товарів у ній та кількості оголошень. За посиланням – усі ціни на пакети розміщень.

  • Як вибрати рекламні послуги на OLX?

    Ви можете вибрати як окремі рекламні послуги, так і готові промонабори.

     

    «Легкий старт» – ідеальний варіант, щоб спробувати, як працюють платні послуги OLX та оцінити їхню ефективність. У наборі одна послуга – ТОП-оголошення на 3 дні. Ваша пропозиція розміщуватиметься у спеціальному виділеному блоці над усіма іншими.

     

    «Швидкий продаж» – найпопулярніший рекламний набір серед користувачів. Оптимальний варіант за ціною та ефективністю. У набір входять такі послуги: ТОП-оголошення на 7 днів і три автоматичні підняття товару у загальному списку – за 2, 4 та 6 днів після купівлі.

     

    «Турбо продаж» – набір дає можливість охопити максимальну кількість користувачів в Україні. У нього входять три послуги: ТОП-оголошення на 30 днів, 9 автоматичних підняттів товару в загальному списку за 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24 і 27 днів після купівлі, VIP-оголошення (розміщення на головній сторінці OLX) на 7 днів.

     

    Детально про рекламу на нашій платформі – тут

  • Чим відрізняються пакети «Старт», «Преміум», «Мега»?

    Будь-який з них дає можливість створити бізнес-сторінку та відкрити свій OLX-магазин. Строк дії всіх трьох пакетів – 30 днів. Ключова різниця – додаткові переваги, які отримаєте після купівлі.

     

    Наприклад, із пакетом «Старт» ви зможете додати логотип компанії на свою бізнес-сторінку та отримаєте доступ до статистики оголошень за 60 днів.

     

    З пакетом «Преміум» ви отримаєте бізнес-сторінку оновленого формату, зможете завантажити банер, а в мобільному додатку покупці бачитимуть лише ваші оголошення, а не пропозиції конкурентів. У пакет входять три автопідняття кожного оголошення на 7-й, 14-й та 21-й дні протягом місяця. Також ви отримуєте доступ до статистики оголошень за 90 днів.

     

    У пакету «Мега» – ті самі переваги, що й у «Преміума». Його головна відмінність – можливість публікувати оголошення в кількох рубриках, а не лише в одній.

     

    Детальна інформація про пакети – за посиланням.

Залучайте більше клієнтів

Дізнайтеся все про рекламу на OLX і просувайте свої оголошення

Вашу заявку відправлено
Помилка