Школа стартапів
Google Ads: як отримати перших Клієнтів через рекламу

Коли: 02 грудня, вівторок, 11.00 – 13.00.
Спікер: Олексій Попов, Head of Digital Marketing у ПриватБанку. Має понад 17 років досвіду у сфері
маркетингу та PR. Керує маркетинговими активностями для понад 250 сервісів і продуктів ПриватБанку. Працював з такими компаніями, як ARGO-retail, LeBoutique, SOCAR Energy Ukraine, “Фокстрот”, Kyivstar, JSC Delta Bank. Розробляв проєктні диджитал плани для 50+ продуктів “Приват24”: веб- та мобільні push-сповіщення, робота з маркетинговими каналами комунікацій, маркетинг електронною поштою, таргетування кампаній у соціальних мережах.
Основні теми, які розглянемо на вебінарі:
- Фреймворки у діджитал маркетингу. Познайомимось з практичними фреймворками, які допомагають розкласти складний діджитал маркетинг «по поличках».
- Як створити Google Ads аккаунт (бо без нього нічого не запустити).
- Знайомство з ключовими налаштуваннями.
- Налаштуємо першу рекламну кампанію.
- Підключимо аналітику.
Матеріали курсу

За 8 місяців 2024 року в Україні відкрилось понад 18 тис. нових компаній. Це тисячі українців, які мають відвагу попри все розвиватися і бути підтримкою української економіки. Разом з тим залишається чимало людей, які ще задумуються над запуском власного бізнес-проекту.
ПриватБанк спільно з партнерами з Європейською Бізнес Асоціацією, OLX Україна та компанією Mastercard розуміє наскільки важливо підтримувати такі прагнення. Тож разом ми запускаємо “Школу стартапів”, яка має додати знань та впевненості українцям, які хочуть відкрити власну справу.
Курс покликаний допомогти підприємцям-новачкам отримати базові знання та навички для створення і розвитку власного бізнесу.
Учасники програми дізнаються про ключові аспекти підприємницької діяльності: від розробки ідеї та бізнес-моделі до управління фінансами, маркетингу і юридичних питань. Курс буде безплатним і включатиме 13 вебінарів – це практичні кейси, майстер-клас та поради від провідних експертів.