Школа стартапів

Автори курсу: ПриватБанк, OLX Україна, EBA, Mastercard
Мова: українська
Останнє оновлення: 18.03.2025
Матеріали
Про курс

Google Ads: як отримати перших Клієнтів через рекламу

Коли: 02 грудня, вівторок, 11.00 – 13.00.

Спікер: Олексій Попов, Head of Digital Marketing у ПриватБанку. Має понад 17 років досвіду у сфері
маркетингу та PR. Керує маркетинговими активностями для понад 250 сервісів і продуктів ПриватБанку. Працював з такими компаніями, як ARGO-retail, LeBoutique, SOCAR Energy Ukraine, “Фокстрот”, Kyivstar, JSC Delta Bank. Розробляв проєктні диджитал плани для 50+ продуктів “Приват24”: веб- та мобільні push-сповіщення, робота з маркетинговими каналами комунікацій, маркетинг електронною поштою, таргетування кампаній у соціальних мережах.

Основні теми, які розглянемо на вебінарі:

  • Фреймворки у діджитал маркетингу. Познайомимось з практичними фреймворками, які допомагають розкласти складний діджитал маркетинг «по поличках».
  • Як створити Google Ads аккаунт (бо без нього нічого не запустити).
  • Знайомство з ключовими налаштуваннями.
  • Налаштуємо першу рекламну кампанію.
  • Підключимо аналітику.
Приєднатися

Матеріали курсу

0 / 28 завершено
Основи юридичного оформлення бізнесуДоговори та контрактиПравила взаємодії ФОП з податковими органамиЗалучення інвестиційОснови франчайзингуМодуль з обміну досвідом по роботі франчайзингу (як зі сторони франчайзі, так і зі сторони франчайзера)Особливості застосування РРО/ПРРО для бізнесу. Закон України №3219. РРО/ПРРОФінанси та бухгалтерія, управлінська звітністьУправлінська звітністьВизначення потреб у персоналі. Оцінка потреб бізнесуПродажіНовий МаркетингСкільки грошей потрібно на інтернет-маркетинг?Ключові податкові зміни 2025 для бізнесуБлокування податкових накладних: як уникнути замороження бізнесуЕлектронний документообіг в УкраїніСонячна енергетика для бізнесу: тренди та перспективи 2025Системи зберігання енергії: Чому це ключ до енергетичної незалежності бізнесу?Основи маркетингу для малого бізнесуOne-page маркетингова стратегія та створення першого маркетингового плануСоціальні мережі для бізнесу: залучення Клієнтів і ефективне управління SMMСекрети ефективної таргетованої рекламиSEO для новачків: як бути помітним у GoogleМаркетинг на маркетплейсах: як продавати на OLX, Prom, RozetkaЯк утримувати Клієнтів: основи лояльностіОснови маркетингової аналітикиGoogle Ads: як отримати перших Клієнтів через рекламуКонтент-маркетинг для початківців

За 8 місяців 2024 року в Україні відкрилось понад 18 тис. нових компаній. Це тисячі українців, які мають відвагу попри все розвиватися і бути підтримкою української економіки. Разом з тим залишається чимало людей, які ще задумуються над запуском власного бізнес-проекту.

ПриватБанк спільно з партнерами з Європейською Бізнес Асоціацією, OLX Україна та компанією Mastercard розуміє наскільки важливо підтримувати такі прагнення. Тож разом ми запускаємо “Школу стартапів”, яка має додати знань та впевненості українцям, які хочуть відкрити власну справу. 

Курс покликаний допомогти підприємцям-новачкам отримати базові знання та навички для створення і розвитку власного бізнесу. 

Учасники програми дізнаються про ключові аспекти підприємницької діяльності: від розробки ідеї та бізнес-моделі до управління фінансами, маркетингу і юридичних питань. Курс буде безплатним і включатиме 13 вебінарів – це практичні кейси, майстер-клас та поради від провідних експертів.

Вашу заявку відправлено
Помилка