Найкраща пропозиція: як успішно продавати послуги онлайн
Зміст
Щоб утриматися на плаву, багато підприємців почали активно використовувати онлайн-майданчики. Нові можливості відкривають для себе зокрема й продавці послуг. Як їм презентувати себе в інтернеті, зокрема на OLX, і якими принципами роботи керуватися – розповідає експертка компанії Юлія Шеберт, керівниця сектору продажів та розвитку бізнес клієнтів B2B Unit.
Що впливає на ефективність продажу послуг
Успішні продажі – як товарів, так і послуг – залежать від того, чи довіряють вам покупці. Приходячи на онлайн-майданчик, вони звернуть увагу на будь-які ознаки, які підтверджують, що вам можна вірити. Наприклад, на OLX – це тривалість роботи на платформі, кількість переглядів оголошень, їхня якість (детальний та зрозумілий опис, якісні фотографії) тощо. Тож виставити оголошення на OLX — це не гарантія продажів, якщо немає «упакування» бізнесу.
Коли клієнт вже звернувся, то для нього буде важливим, як з ним ведуть переговори. Якщо продавець намагається з’ясувати його потреби, розповідає про правила роботи, пропонує те, що потрібно, і дотримується домовленостей (наприклад, вартість послуги залишається незмінною) – клієнт звернеться знову.
Як презентувати себе, щоб зацікавити клієнта
Важливо максимально використовувати можливості, які пропонує майданчик. Наприклад, на OLX – це бізнес-сторінка: з її допомогою продавець може вигідно представити свої послуги. Щоб її отримати, потрібно купити пакет розміщень «Старт», «Преміум» або «Мега». Наші експерти дають поради, як потрібно заповнити бізнес-сторінку та як правильно продавати на OLX послуги й товари.
1. Складіть «резюме»
У спеціальному полі з описом розкажіть про свій досвід роботи: наприклад, як довго ви надаєте послуги, скільки у вас клієнтів/реалізованих проєктів, чому потрібно вибрати саме вас, чи маєте профільну освіту або сертифікати, які підтвердять кваліфікацію.
Опишіть, що конкретно ви робите, як і для кого. Наприклад, якщо ви займаєтеся клінінгом, то які види прибирання можете надати, що використовуєте в роботі та як організовуєте процес.
Можете додати, яку знижку отримає клієнт, якщо замовить ваші послуги повторно, або інші бонуси (якщо вони є). Це один зі способів, як продавати на OLX і створювати лояльність авдиторії.
2. Додайте контакти й корисні посилання
Додайте свої контакти (до 3-х номерів), посилання на сайт, якщо він є, або на сторінку в соціальних мережах – все, що допоможе потенційним клієнтам дізнатися про вас більше і посилить їхню довіру. Але пам’ятайте: давати посилання на конкурентні платформи – не можна.
3. Подбайте про зображення
Ви повинні візуально виділятися на фоні інших. Якщо працюєте у сфері, де не так просто проілюструвати свою роботу (наприклад, ви – няня), додайте на бізнес-сторінку власне фото, логотип або тематичну картинку.
Дивлячись на неї, користувач повинен зрозуміти, чим ви займаєтеся. Наприклад, на місці лого або фото може бути зображення будівельних інструментів, якщо ви робите ремонти, засоби для прибирання – для клінінгу, красивий краєвид – для туризму.
4. Не обмежуйтеся одним оголошенням
Публікації на OLX можуть доповнювати одна одну: так клієнт зможе краще зрозуміти, що ще ви робите. Це один зі способів, як продавати на OLX весь перелік послуг чи товарів.
Один з наших продавців займається перевезеннями в Одесі. Спочатку він опублікував лише одне оголошення, не вказавши, які саме послуги надає. Але ми допомогли йому розмістити три, з кожного виду перевезень, і ще одне – про послуги вантажників. Результат не змусив себе довго чекати – кількість дзвінків збільшилася.
Як дати оголошення на OLX з максимальною ефективністю
1. Чіткий та зрозумілий опис
Розмістити оголошення на OLX — недостатньо. Треба його зробити ефективним. Економте час клієнтів і дайте якомога більше інформації в оголошенні. Пропишіть все, що може їх цікавити, враховуючи попередні звернення: які саме послуги ви пропонуєте, скільки це коштує, що входить у вартість, як замовити, як все буде проходити, чи потрібен договір тощо. Тоді, зателефонувавши або написавши, покупець ставитиме вже не загальні, а конкретні запитання, які стосуватимуться саме його замовлення.
2. Ключові слова
Користувачі завжди шукають щось конкретне: наприклад, «Ремонт …», «Заміна …» або «Прибирання …» і уточнювальні деталі. Щоб оголошення OLX краще відображалося в пошуковій видачі, вказуйте більше ключових слів як в заголовку, так і в основному тексті. Під час складання оголошення можна спиратися на популярні запити. Тоді ви зможете написати оголошення на OLX, що буде релевантним попиту.
Був випадок, коли клієнт шукав своє оголошення за запитом «Вантажне таксі», але не знаходив, тому що цих слів не було у нього в заголовку – просто «Перевезення». Ми допомогли йому відредагувати публікацію, прописали більше ключових слів. Уже за тиждень він сказав, що звернень стало більше.
3. Розміщення у «правильних» регіонах
Дати оголошення OLX треба там, де ви дійсно можете надати послугу. Наприклад, якщо ви працюєте репетитором англійської в Києві та готові їздити до учнів усім містом, ви можете розмістити оголошення в усіх районах. Це збільшить його охоплення.
Те, чого не можна робити, – публікувати дублі оголошень у тому самому районі. Ще не варто намагатися поліпшити «видимість» своїх послуг внаслідок неправильної геолокації. Наприклад, якщо ваше оголошення про ремонт холодильників знайде користувач з Дніпра, але при цьому ви працюєте в Вінниці, у нього сформується негативне враження – як про вас, так і про майданчик. Це призведе до зниження попиту, через що постраждають усі продавці послуг.
Враховуйте свої можливості та особливості клієнтів.
У нашого продавця була СТО в одному з районів Києва. Важливо розуміти, що клієнти в цьому сегменті шукають насамперед хороший і вигідний сервіс, тому приїдуть у будь-яку точку міста. Ми переглянули кількість схожих оголошень у всіх районах міста і вибрали той, де конкуренція не дуже висока. Це підвищило число звернень.
4. Обов’язкове просування
Оголошення може бути ідеальним, але його мало хто побачить, якщо воно знаходиться на п’ятнадцятій сторінці пошукової видачі. Тому важливо правильно просувати свої публікації за допомогою промопослуг (детально про рекламу на OLX – тут).
Наприклад, наші експерти не радять купувати рекламу вночі: промо запускається одразу після оплати, і навіть якщо ваше оголошення підійматиметься в загальному списку, його ніхто не побачить. Вибирайте час, коли ресурс відвідує більше користувачів (наприклад, ранок чи вечір). Тоді на OLX продати товар чи послугу буде легше.
Також для ефективності промо має значення, який пакет розміщень ви купуєте.
З одним з клієнтів ми провели експеримент. Розраховуючи, що більшість потенційних замовників переглядають оголошення через додаток, запропонували йому придбати пакет «Преміум». Його особливість – усі оголошення підіймаються вгору списку кожні 7 днів, під ними відображаються пропозиції того самого продавця, а не конкурентів, а також можна розмістити банер, який буде в кожному оголошенні. Попит збільшився, і тепер клієнт купує тільки цей пакет.
5. Промовисті фотографії
Перед тим, як виставити оголошення на OLX, у рубриці «Бізнес і послуги» можна додати до 8 фото. Головне – щоб вони були якісними, говорили про саму послугу і привертали увагу при перегляді оголошень. Залежно від того, чим ви займаєтеся, в оголошенні будуть мати добрий вигляд, наприклад, місце надання послуги (зал, кабінет, салон, клас для занять), матеріали, які ви використовуєте, результати роботи, фото з екскурсій тощо.
👉 Детальніше про особливості ринку послуг читайте в нашій статті “Як продавати послуги: особливості ніші“