Як знайти клієнтів б’юті-майстру?

Як б'юті-майстрові знайти клієнта | OLX.ua

У б’юті-індустрії конкурентоспроможність, погодьтеся, є невіддільною частиною справи. Те, наскільки ефективно ви залучаєте клієнтів, безпосередньо впливає на успіх бізнесу загалом. Тому важливо не лише пропонувати якісні послуги, але й відповідно інформувати про них цільову аудиторію (ЦА). У цьому контексті певну роль відіграє й різноманіття інструментів. 

Від «циганської пошти» до діджитал-маркетингу — ми дослідимо у цій статті, як кожен з інструментів може бути адаптований і впроваджений у стратегію б’юті-салонів, студій косметології та інших представників галузі. Розберемося крок за кроком, що робити, щоб було багато клієнтів.

Інструменти залучення клієнтів | OLX.ua

Інструменти залучення клієнтів

Насправді методик є чимало. І традиційні підходи, і сучасні цифрові, безперечно, мають свої переваги. При цьому важливо, аби цільова аудиторія салону краси органічно сприймала ваші дії.

Розглянемо далі дев’ять базових інструментів, які можуть бути використані для залучення нових клієнтів та взаємодії з лояльними.

«Циганська пошта»

Один із найстаріших, але водночас і найефективніших інструментів залучення клієнтів у б’юті-індустрії. Метод базується на природному бажанні ділитися позитивними враженнями з друзями, родиною та знайомими та рекомендувати їм якісні послуги.

Звертаємо вашу увагу, що потрібно зробити, щоб це активізувати.

  • Забезпечте високу якість послуг. Люди мають бути в захваті від отриманого сервісу. Тоді вони хотітимуть поділитися цим досвідом.
  • Мотивуйте клієнтів. Пропонуйте невеликі бонуси або знижки як вдячність за кожного нового клієнта, що прийшов за їхньою рекомендацією.
  • Вибудовуйте довготривалі взаємини. Індивідуальний підхід та увага до деталей поступово формують позитивне враження.
  • Зберігайте зв’язок. Відгуки клієнтів підкажуть вам, що саме у послугах варто покращити.

Соціальні мережі

Сьогодні технології, як ніколи досі, дають унікальну можливість бізнесам не лише презентувати послуги максимально широкому колу потенційних клієнтів, але й ефективно взаємодіяти із ЦА, формувати спільноту і розвивати бренд.

Соціальні мережі | OLX.ua

Ділимося декількома стратегіями.

  • Візуальний контент. Б’юті-індустрія — це насамперед про візуал, тому якісні зображення й відео ваших робіт можуть суттєво збільшити залученість аудиторії.
  • Корисна інформація. Публікування дієвих порад робитиме контент справді цінним для людей.
  • Регулярність публікацій. Постійне оновлення дописів підтримує  інтерес читачів, а отже, й активність на вашій сторінці.
  • Взаємодія з потенційними клієнтами. Своєчасно відповідайте на запитання підписників. Так ви вибудуєте довірливі взаємини.
  • Інтеграція з іншими каналами маркетингу. Поєднання з email-розсилкою, наприклад, помітно підвищить ефективність кожного з них.

До речі, нові ідеї для салону краси можна впроваджувати та тестувати і на уже лояльній аудиторії.

Оголошення, купони у тематичних ЗМІ

Спеціалізовані журнали або вебсайти, що орієнтовані на б’юті-сегмент, є дієвим способом привертання уваги потенційних клієнтів. Розповідаємо детальніше далі.

Цільова аудиторія. Визначте, хто є вашою ЦА. Наприклад, якщо ви спеціалізуєтеся на органічній косметиці, це можуть бути люди, які цікавляться здоровим лайфстайлом.

Правильний вибір ЗМІ. Оберіть ті платформи, де аудиторія найімовірніше шукатиме інформацію. Скажімо, спеціалізовані журнали про красу та здоров’я, модні вебсайти або локальні газети.

Регулярне оновлення та оцінка ефективності. Постійно аналізуйте і оновлюйте свої маркетингові стратегії відповідно до відгуків клієнтів та змін на ринку. Використовуйте зворотний зв’язок для поліпшення майбутніх рекламних кампаній.

Слід зазначити, що це потребуватиме певних інвестицій, але у разі відповідного підходу збільшить клієнтську базу і підвищить рівень впізнаваності товару.

Онлайн-довідники

Цей інструмент стає дедалі популярнішим. На таких платформах потенційні клієнти ознайомляться з інформацією про послуги, прочитають відгуки та оперативно з вами сконтактують. Тож питання, як знайти клієнтів, майже не виникатиме.

Що важливо врахувати? Розповідаємо.

  • Вибір відповідних платформ. Розмістіть інформацію у популярних місцевих і галузевих онлайн-довідниках. Переконайтеся, що платформи актуальні саме для вашої ЦА.
  • Вичерпна й точна інформація. Йдеться насамперед про адресу, контактні дані, графік роботи, перелік послуг та ціни. У разі змін цю інформацію необхідно одразу ж оновлювати.
  • Відгуки клієнтів. Заохочуйте людей залишати відгуки у вашому профілі. Позитивні системно збільшуватимуть довіру до бізнесу.

Акції та знижки

Така стратегія залучення клієнтів не тільки спонукає зацікавлених спробувати ваші послуги, але й підвищує лояльність постійних відвідувачів. 

Як це зробити? Ділимося детальніше.

  • Пропозиції новим клієнтам. Запропонуйте знижку тим, хто вперше відвідує ваш салон або студію. Це доречно й працює на перспективу.
  • Програми лояльності для постійних клієнтів. Подбайте про спеціальні пропозиції для людей, що регулярно користуються вашими послугами. Так ви підтримуватимете довготривалі відносини та лояльність.
  • Сезонні акції. Даруйте знижки під час свят. Це спонукатиме відвідувати ваш салон упродовж цих періодів.
  • Персоналізовані знижки. Надсилайте персоналізовані пропозиції до важливих для клієнта дат. Наприклад, до дня народження.
Акції та знижки | OLX.ua

SMS, Viber та email-розсилки

Це хороший спосіб не тільки інформувати клієнтів про новини, акції та спеціальні пропозиції, але й підтримувати постійний зв’язок, зміцнюючи взаємини та підвищуючи їхню лояльність.

Щоб використовувати ці інструменти максимально ефективно, зверніть увагу на такі особливості та складові.

  • Лаконічність і зрозумілість. Повідомлення мають бути саме такими. Тоді інформація легко сприйматиметься. 
  • Новини й акції. Використовуйте розсилки для інформування про важливі події, знижки, нові б’юті-послуги або зміни у графіку роботи.
  • Частота розсилок. Не перевантажуйте клієнтів повідомленнями, щоб попередити ймовірну негативну реакцію.
  • Заклик до дії. Неодмінно додавайте заклик до дії. Наприклад: запрошення записатися на послугу або відвідати ваш сайт для отримання додаткової інформації.

Партнерство

Це вигідно і вам, і вашим партнерам, оскільки обидві сторони мають змогу взаємно просувати свої послуги та залучати нових клієнтів.

Розвивати партнерські відносини слід поступово.

  • Вибір партнерів. Шукайте фахівців, які доповнюють вас, але не конкурують безпосередньо. Це можуть бути, скажімо, фітнес-центри, SPA-салони, магазини одягу або аксесуарів, майстри суміжної спеціалізації.
  • Крос-просування. Використовуйте маркетингові канали для рекламування послуг одне одного. Реклама майстра манікюру на ресурсах бровиста органічно сприймається клієнтами, тож питання, як знайти клієнтів на манікюр, принаймні частково вирішене.
  • Взаємні відгуки та рекомендації. Підтримуйте взаємини з партнерами, рекомендуючи їхні послуги своїм клієнтам.

Утримати клієнтів не менш важливо

Безперечно, необхідно не тільки постійно залучати нових клієнтів, але й зберігати довіру тих, що є. Адже саме вони формують основу стабільного та прибуткового бізнесу. Ефективна стратегія передбачає послідовні кроки, про які розповідаємо далі.

  • Заохочення до повторних візитів. Пропонуйте за це спеціальні знижки і бонуси, подарункові сертифікати.
  • Опитування. Регулярно проводьте анкетування серед клієнтів, щоб дізнатися про їхні враження від ваших послуг.
  • Заходи. Організовуйте події та майстер-класи. Воркшопи з догляду за шкірою або макіяжу, наприклад. Це й унікальний досвід, і можливість поділитися цінною інформацією.

Такі заходи заохочують людей повертатися знову та спонукають їх рекомендувати ваші послуги друзям, розширюючи коло потенційних клієнтів.

Утримати клієнтів не менш важливо | OLX.ua

Варто зазначити, що задля ефективної реалізації описаних стратегій необхідно вести детальну базу даних клієнтів. Так ви відстежуватимете їхні візити, інтереси та відгуки і зможете робити персоналізовані пропозиції.

Дошки та сайти оголошень

Ці платформи містять функціонал, завдяки якому можна помітно збільшити видимість ваших послуг та залучити нових клієнтів, які активно шукають подібні послуги.

Одним із найпопулярніших майданчиків протягом тривалого часу є OLX. І це не дивно, адже платформа справді зарекомендувала себе як дієвий ресурс для розміщення оголошень про послуги. Чому саме?

  • Велика аудиторія. OLX збирає широке коло користувачів, що дає змогу охопити різні вікові й соціальні групи.
  • Фокус на локацію. Платформа дозволяє націлюватися на конкретні географічні регіони, що важливо для місцевих бізнесів.
  • Різноманіття форматів оголошень. Від простих текстових описів до фото та відео, OLX забезпечує гнучкість презентації послуг.

Як написати оголошення про манікюр? Ось декілька рекомендацій. 

  • Вибір платформи. Обирайте популярні й надійні сайти оголошень та дошки, які викликають довіру користувачів і мають велику аудиторію. 
  • Якість. Загалом, незалежно від того, чи це реклама перукарських послуг, чи майстра манікюру, оголошення мають бути написані грамотно та зрозуміло, з чітким описом послуг, які ви пропонуєте. Додайте якісні фотографії та відповідну інформацію (ціни, контакти, години роботи).
  • Оновлення. Регулярно оновлюйте оголошення, аби вони залишалися актуальними і видимими.
  • Аналітика. Використовуйте аналітичні інструменти, щоб відстежувати, які оголошення найефективніші, та оптимізувати майбутні кампанії.
  • Зворотний зв’язок і відгуки. Необхідно моніторити відгуки й коментарі. Так ви постійно отримуватимете інформацію для покращення вашого сервісу.
  • Просування. Розгляньте можливість платного просування оголошень для максимально можливого показу їх потенційним клієнтам.

Висновок

Ретельно розглянувши інструменти залучення клієнтів у б’юті-індустрії, робимо такі висновки. Ефективність будь-якої маркетингової стратегії залежить від готовності своєчасно адаптувати її до потреб ЦА та змін на  ринку. Комбінуючи традиційні методи із сучасними діджитал-підходами, включно із соціальними мережами, ви створите справді сильну маркетингову кампанію.

Тут слід додати, що залучення нових клієнтів — лише частина завдання. Утримання їх завдяки програмам лояльності, персоналізованим пропозиціям та насамперед якісному обслуговуванню є не менш важливим для довготривалого успіху бізнесу. Розуміючи й використовуючи ці інструменти комплексно, ви поступово збудуєте міцну та лояльну клієнтську базу.

    Вашу заявку відправлено
    Помилка