Як збільшити продажі на маркетплейсах

Як збільшити продажі на маркетплейсах | OLX.ua

Чи не кожен підприємець мріє насамперед про збільшення продажів. Тож так чи інакше перед всіма постає питання: «Що робити, щоб було багато клієнтів?». Конкуренція зростає, ринки насичуються — здавалося б, залучити нових покупців дедалі складніше. Та сьогодні є і чимало способів просувати продукцію. Серед найефективніших з них — маркетплейси. Це платформи, де збираються мільйони потенційних клієнтів, готових купувати ваші товари. Чому саме онлайн-ринки стали настільки розповсюдженими, та як це може збільшити продажі? Відповіді знайдете у цій статті.

Стаття написана експертами OLX в рамках нової освітньої платформи для підприємців PrivatBank Business Platform.

Що таке маркетплейс

Уявіть величезний торговельний центр, який ніколи не зачиняється та де легко знайти будь-що: від дрібничок до побутових приладів. Ба більше, щоб здійснити покупку, вам не потрібно навіть вставати з дивана! Це і є маркетплейс. Йдеться про онлайн-платформу, де продавці розміщують продукцію, а покупці мають змогу обирати потрібне з широкого асортименту. Цифрові ринки пропонують зручний спосіб просування товару, а також можливість застосовувати ефективні методи продажів, щоб залучити цільову аудиторію.

Що таке маркетплейс

Сьогодні люди дедалі частіше віддають перевагу цим платформам замість традиційних магазинів. Чому?

  • Зручно. Цифрові маркети пропонують все в одному місці. Потрібно купити новий телефон, спортивний інвентар, іграшки для дитини та продукти для вечері? Вам не доведеться бігати від одного сайту до іншого — це є на маркетплейсі.
  • Економія часу. Скільки разів ви витрачали годину-другу на пошуки необхідного товару в різних інтернет-магазинах? Торговельні майданчики заощадять ваш час. За декілька кліків ви можете знайти, порівняти та купити все необхідне.
  • Широкий асортимент. Тут є величезний вибір, що задовольнить будь-які потреби споживачів. Від відомих брендів до унікальних виробів місцевих майстрів.
  • Висока конкуренція — вигода для покупця. Через чималу кількість продавців на маркетплейсах конкуренція між ними зростає. Це впливає й на клієнтів. Адже є змога обрати продукцію за найвигіднішими цінами, зі знижками чи взяти участь в акції.
  • Безпечні покупки. Цифрові майданчики гарантують надійні й безпечні транзакції. Покупці отримують товари, а продавці — гроші. Це відчутно підвищує рівень довіри до таких платформ.

Маркетплейси змінюють спосіб здійснення покупок. Вони стають незамінними інструментами для сучасних підприємців на їхньому щоденному шляху до того, як збільшити продажі. Застосовуючи ці платформи, продавці можуть швидко й результативно досягати нових висот у бізнесі.

Переваги маркетплейсів

Сьогодні ці майданчики є невіддільною частиною електронної комерції. Вони пропонують унікальні можливості й для продавців, і для покупців, стаючи зручним посередником у світі цифрової торгівлі. Онлайн-ринки вигідні з декількох причин. Розгляньмо їх докладніше.

Доступ до широкої аудиторії

Однією з основних переваг маркетплейсів є можливість охопити більше клієнтів. Навіть якщо бізнес робить лише перші кроки, він уже має перспективу за короткий термін вийти на глобальний ринок. Адже завдяки подібним платформам продукцію побачать тисячі потенційних споживачів з усього світу.

Зниження витрат на маркетинг

Продавати на цифрових майданчиках дешевше, ніж створювати та просувати власний сайт. Онлайн-ринки беруть на себе значну частину витрат на просування продукції, що дає змогу зосередитися на виробництві та обслуговуванні споживачів. Приклади засвідчують, що завдяки маркетплейсам можливо знизити витрати на рекламу на 50 %. 

Спрощений вхід на ринок

Для підприємців-початківців це доволі простий спосіб увійти на ринок. Вам не потрібно розробляти власний сайт, налаштовувати платіжні системи або займатися складною логістикою. Усе вже включено в послуги маркетплейсу. Тому ви маєте змогу швидко розпочати продажі.

Розширення аудиторії

Завдяки віртуальній торгівлі можна надовго забути про питання, як збільшити потік клієнтів. За допомогою рекламних інструментів та у зв’язку з розповсюдженістю цифрових майданчиків потенційних споживачів залучити доволі легко. Ба більше, торговельні портали зацікавлені в популяризації власних сайтів, тож самостійно рекламують їх, роблять email-розсилки та підвищують видимість через соцмережі.

Нагода збільшити впізнаваність 

Коли товар з’являється на популярному сайті, це автоматично додає вам балів в очах покупців. Співпраця з відомими платформами підвищує довіру до бренду, що відповідно збільшує й продажі.

Підвищення довіри 

Співпраця з розповсюдженими торговельними ринками, як-от Amazon, eBay чи OLX, також сприяє довірі. Коли ви продаєте через відомий майданчик, покупці почуваються впевнено та безпечно.

Як бачимо, застосування маркетплейсів у роботі відкриває перед підприємцями безліч можливостей для зростання й розвитку. Від розширення аудиторії до підвищення довіри — ці платформи стають незамінними помічниками, щоб досягти успіху в будь-якій ніші сьогодні.

Підвищення довіри  | OLX.ua

Кому це підходить

«Навряд чи це для мого бізнесу. Я роблю дримби», — може подумати майстер, вироби якого відомі лише в межах його містечка. Справді, чимало підприємців відмовляються від ідеї спробувати просувати власний товар через онлайн-ринки. Вони міркують, що це не матиме жодного результату. Проте це не так. То кому ж особливо вигідне просування товару на маркетплейсах?

  • Малим і середнім підприємствам — насамперед. Подібні платформи дають змогу залучити клієнтів. Окрім того, це полегшує ведення бізнесу та сприяє доступу до нових ринків без значних інвестицій.
  • Стартапам, що прагнуть швидко вийти на ринок. Майданчики економлять час і ресурси на побудову власної інфраструктури.
  • Виробникам унікальних товарів, як-от нашому майстру-дримбареві. Адже на онлайн-ринку він знайде поціновувачів цього музичного інструмента з усієї України й навіть за її межами.
  • Продавцям, які бажають знизити витрати на рекламу й маркетинг. Завдяки різноманітним способам просування, що зазвичай пропонують такі сайти, можна відчутно зекономити на рекламі. Та й, будьмо чесними, не кожному хочеться розбиратися в усіх тонкощах маркетингу. А ці платформи все зроблять замість вас.

Тож годі думати, що робота з онлайн-ринками з певних причин не дасть результату. Чимало брендів виросло на подібних майданчиках. Спробуйте й ви.

Як обрати маркетплейс

Для багатьох підприємців вибір відповідного онлайн-простору для продажів стає справжнім викликом. Наразі є чимало платформ. Ви точно чули про Amazon, eBay, Rozetka та OLX. Це найрозповсюдженіші майданчики. Кожен із них має власні особливості та умови співпраці. Як знайти сервіс, що пропонує найвигідніші для вас методи просування? Розгляньмо основні критерії вибору маркетплейсу.

  • Цільова аудиторія. Якщо ви орієнтуєтеся на міжнародний ринок, то Amazon або eBay — найдоцільніші варіанти. Натомість в Україні найрозповсюдженішими є OLX і Rozetka.
  • Категорії товарів. Хоч на таких платформах можна купити майже будь-який товар, однак є та продукція, на якій вони найбільше спеціалізуються. Скажімо, Amazon зазвичай асоціюється насамперед із книгами, електронікою і побутовими товарами. Водночас на eBay приходять за колекційними, рідкісними та вживаними речами.
  • Вартість та умови співпраці. Аналіз цих чинників — вагомий елемент під час вибору платформи. Деякі маркетплейси стягують відсоток за кожен проданий товар, інші — пропонують різні плани підписки. Тож розгляньте докладно всі умови, зокрема комісію, плату за обслуговування і маркетингові витрати.

Чи можливо продавати безкоштовно на онлайн-ринку? Авжеж. В Україні є декілька майданчиків, що дають змогу розпочати бізнес без жодних вкладень. Скажімо, на OLX ви безоплатно розмістите оголошення про власні послуги чи товари. Крім того, платформа має чимало додаткових можливостей. 

«Як збільшити продажі на ОLХ?» — тепер, ймовірно, запитаєте ви. Відповідь доволі проста: застосовувати інструменти сайту, від безкоштовних публікацій до платних рекламних механізмів. Так ви максимально охопите цільову аудиторію. 
Обираючи комфортний цифровий майданчик, зважайте на зазначені вище пункти. Не бійтеся експериментувати та пробувати різні маркетплейси. Розпочніть із безоплатних опцій, як-от OLX. Тут продають усе: від одягу до автомобілів. Завдяки цьому платформа й відома як універсальна для будь-якого бізнесу. Чимало підприємців розпочинають свій шлях саме з нього, а далі розширюють присутність і на інших. Про умови співпраці з сервісом читайте докладніше тут.

Як обрати маркетплейс | OLX.ua

Техніка ефективних продажів 

Сьогодні конкуренція на цифрових ринках стає дедалі жорсткішою. Тому підприємцям необхідно розуміти, які методи просування найефективніші, щоб збільшити продажі. На що тут звернути увагу?

Цінова стратегія

Аналіз конкурентів і ринкових цін — вирішальний крок, щоб встановити оптимальні ціни на продукцію. Орієнтуйтеся на середню ринкову вартість. А ще впроваджуйте знижки й акції, адже вони спонукають купувати більше. Пам’ятайте, що відповідно підібрана цінова стратегія спроможна значно підвищити ваш дохід.

Робота з відгуками й рейтингами

Фідбек споживачів є вагомим інструментом, коли ви працюєте над підвищенням довіри до вашого бренду. Що робити, щоб було багато клієнтів? Своєчасно реагувати на коментарі. Позитивні відгуки сприяють збільшенню продажів, а негативні можуть нашкодити вашій репутації або ж спричинити зміни у продукції чи підході до продажів. Про те, як працювати з негативним рейтингом продавця на OLX, зокрема з неприємними коментарями клієнтів, ми розповіли у цій статті. А ще не забувайте заохочувати аудиторію ділитися враженнями. Деякі підприємці, наприклад, мотивують до цього знижками на наступну покупку.

Застосування платних інструментів

Звісно, можна користуватися безоплатними механізмами. Однак зазвичай підприємці після перших успішних кроків на цифрових майданчиках вирішують зробити бодай мінімальні вкладення, щоб збільшити результат. На кшталт оплати рекламних оголошень чи спонсорованих публікацій. Це підвищує видимість продукції на платформі. Скажімо, на OLX є змога спробувати чимало подібних опцій, щоб підвищити рейтинг оголошення.

Застосування платних інструментів | OLX.ua

Органічне просування через SEO

Оптимізація товарних оголошень завдяки пошуковій оптимізації — ефективний, добре перевірений спосіб. Застосовуйте ключові слова у заголовках і текстах до товарів, щоб збільшити їхню видимість під час запиту потенційного покупця. Додавайте якісні фотографії з детальним і точним описом продукції, що також сприяє покращенню позиції в рейтингу на платформі. Щоб докладніше дізнатися про SEO для інтернет-магазину на маркетплейсах, ознайомтеся зі статтею.

Аналітика та постійне вдосконалення

Застосування інструментів аналітики майданчика дасть змогу відстежувати ефективність продажів. Тож регулярно перевіряйте й оцінюйте дані. Так ви виявите слабкі місця бізнес-процесу та вчасно скоригуєте стратегію. Обійти конкурентів просто, якщо вміло користуватися опціями платформи. Про деякі секрети торгівлі на OLX ми писали тут.

Застосовуючи різні методи, аналізуючи ринок, відгуки клієнтів і вкладаючи кошти у платні інструменти, можна отримати бажаний результат на маркетплейсах і бути на крок попереду. Якщо ви міркуєте над тим, як збільшити потік клієнтів на OLX, перегляньте цю статтю — знайдете чимало дієвих порад. Пам’ятайте: успіх здебільшого визначають постійне вдосконалення й адаптація до ринкових умов.

Підсумуємо

Цифрові платформи відкривають перед підприємцями широкі можливості для розвитку. Доступ до величезної аудиторії, зниження витрат на маркетинг, збільшення охоплення, спрощений вхід на ринок, можливість підвищити впізнаваність — і це аж ніяк не всі переваги роботи на онлайн-ринку. Тепер ви знаєте трішки більше про методи просування на цифрових платформах. Тож час прямувати до успіху. Не зволікайте — розпочніть використовувати маркетплейси вже сьогодні. OLX бажає вам вдалих продажів!

PrivatBank Business Platform

Читайте інші статті на освітній платформі для підприємців та реєструйтесь на курс Школа Експорту, який допомогає компаніям та ФОП підготуватися для експортної діяльності.

    Вашу заявку відправлено
    Помилка